יועץ עסקי, עסקים, יועץ לעסקים קטנים, יועץ שיווק,. עסקים וחברות חייבים בכדי להתקיים ולשרוד, כפי שגם אפשר ללמוד מפעילות מטי ברעננה, או מטי באזור הדרום, הקדמה והטכנולוגיה יצרה גלמים בדמות אוטומציה ומכונות שהגבירו את כושר הייצור המקומי וקל וחומר כושר היצור של ארצות המזרח המציפות את השווקים וגורמים לייתר היצע מול הביקוש…הגלובליזציה, מיקור החוץ, מונופולים ומותגים נאלמים כלא היו…קחו לדוגמא ברשת פארם מוצגים למכירה מותג טיטולים ידוע שהושקע בו מיליונים בפרסום ולידו מותג אחר שגם בו הושקעו מיליונים רבים…האחד במחיר של 29 ₪ לחבילה והשני במחיר של 19.90 ₪ לחבילה…לאן לדעתכם ישלח הלקוח את ידו לקחת את המוצר.. ברור למותג שמוכר ב-19.90 ₪ – וכול המיליונים שהושקעו בבניית המותג ירד לטמיון מה שהופך את התחרות לתחרות מבוססת מחיר ולא מיתוג או מותג…. התוצאה היא התדרדרות של מוצרים רבים ללא כול ייחוס או מיתוג או בידול….תחרות שווה מחיר ולמחיר אין תחתית…כול זה מצביע שכול מה שנלמד בעשרות שנים האחרונות בתחום השיווק…פג והלך לו..פה אצלנו בבריכה הקטנה שלנו רק זכרו את כמויות הפרסום והמיתוג של חברות הסלולר שהשקיעו מיליארדים בפרסום…היום עם כניסת התחרות החדשה מישהו ישים לב למיתוג…או שימהר להעניש את חברת הסלולר שלו ואו שירכוש חבילה אצל השני או הספק שלו יוריד בכיפוף את המחיר…ולכן כאן נכנס תפקידו של יועץ עסקי, יועץ שיווקי, יועץ לעסקים קטנים, יועץ עסקי באזור הדרום, אשר צריך לקחת את העסק ולהוביל אותו למחוזות אחרים…ויש עדין מחוזות אחרים…יועצים צבעוניים, עם ראייה שיווקית, דמיון מפותח, ותעוזה יוכלו לקחת עסק ולהוציא אותו ממעגל התחרות על מחיר-דורון עמית יועץ עסקי
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר