יענף הפרסום בישראל חוטף בשנים האחרונות מכה אחר מכה…כמובן שברגע שענף הפרסום חוטף מכה אז כול המדיות טלביזיה, אינטרנט, ועיתונות חוטפים את האפטר שוק של מכת הפרסום בישראל…למעשה לא הרבה שחקנים נמצאים במדיה הפרסומית בישראל (המדיה העיקרית טלביזיה-רדיו ארצי-עיתונות ארצית) ואלו שכבר נמצאים מקצצים בכול דרך את תקציבי הפרסום שלהם…לא עשו כך ספקיות הסלולר ששפכו מיליונים בשנים האחרונות על מיתוג ותדמית…אבל גם הם הבינו כי כול ההשקעה הענקית שעשו בפרסום יורדת לטימיון בהודעה פשוטה של חברה מתחרה על הורדת מחיר….והיום תקציבי הפרסום של חברות הענק יירדו פלאים וזה כאמור ישפיע על כול הענף..כי כאשר תקציבים ענקיים יורדים והגשם כבר לא יורד על הענף ומתחילה עונת בצורת…יהיו כאלה שיעלמו, יהיו כאלה משרדים גדולים שיחפשו את הלקוחות הבינוניים והקטנים….וידליקו גפרורים על מנת לתהות בחיפוש אחר לקוחות…ענף הפרסום בישראל היה ידוע כי מתאים רק לחברות גדולות ולתקציבי פרסום גדולים..אף משרד פרסום לא מיתג את עצמו ללקוחות קצת יותר קטנים ובינוניים וזאת טעות ביסודה…האסטרטגיה של הישרדות בשילוב עם הדפסיה היא ליצור ללקוח אכסניה שתיתן לו שירותים של משרד פרסום בעלות של דפוס או המדיה המתאימה מבלי לגזור קופונים של מיליונים….
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם