כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט, יועץ שיווק. פעם כתיבה שיווקית היתה מלאכתם של קופירטינג שהועסקו במשרדי הפרסום הגדולים והם אלה שהביאו עלינו את הסלוגנים המבריקים של המפרסמים והזכורים לנו מהפרסומים ברדיו בטלביזיה ובעיתונות..אך היום עת המהפך הטכנולוגי מתרחש מולינו בפרסום באינטרנט הפך עולם הכתיבה השיווקית (קופיריטינג) לאייטם מבוקש ומבורך…למה מבורך? כי בבליל הפרסומות שאנו מקשיבים להם או נחשפים אליהם בעיקר באינטרנט יש קושי רב להבדיל בין מסר למסר..הכול כול כך קרוב זה לזה וזה בגלל ריבוי העסקים, וריבוי התחרות, והעמסת מסרים פרסומיים ושיווקיים בכול מקום שהעיניים שלנו או האוזנים שלנו שומעות ונראות…כתיבה שיווקית נכונה היא זאת שלוקחת את נקודת השבר של הלקוח (הווה אומר נקודת הרצון שלו לפתרון עבורו באמצעות מוצר כלשהו) ולתרגם אותו למענה עבור הצרכן..שתי נקודות אלה הם קריטיות והכרחיות בכדי לכתוב מסר שיווקי וזאת מאחר והיא משלימה רצון למטרה של לקוח…כותב שיווקי אשר יידע לקחת אלמנטים בסיסיים אלה בכתיבה השיווקית שלו ידע גם לקצר את המסר ולקלוע בול למטרה אליה פנה…ישנם כותבי מסרים אשר תורתם אומרת "מסר חייב להיות כמה שיותר קצר" ואילו השיטה שלי אומרת "את המסר חייב הלקוח להבין בפשטות" מבלי לעשות יותר מידי ניחושים מה אמור המסר הזה להעביר לנו, וזאת מתוך הנחה ברורה כי מרוב בליל וריבוי המסרים הלקוח פשוט זונח את המסר המדבר אליו בשפת סתרים ולעבור למסרים ברורים הגם שהם עם מספר מילים נוספות…דורון עמית, יועץ שיווק, כתיבה שיווקית, כתיבה שיווקית לאינטרנט
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם