כאשר המכירות הולכות ונהיות קשות, כאשר התקורות ההוצאות גבוהות, כאשר המחיר ללקוח לא משקף את העלויות האמיתיות של הסחורה שנמכרת..כאשר כול זה קורה חובה על העסק לעשות הכול על מנת להקטין את ההוצאות שלו…אם מדובר על מוצרים ברי קיימא או כאלה המשווקים לכול הארץ יש בהחלט את האפשרות לבחון להקטין את עלויות השיווק והמכירות ביחד עם הקטנה נוספת של מספר הוצאות אך לא קשורות כרגע למאמר הזה. לפעמים עלויות השיווק האריזה, השינוע, הפרסום, החומר הפרסומי, כול כך גבוהה שיש בהחלט את הרצון להוציא את התחום הזה למיקור חוץ…עדיין לא דיברתי גם על אחסון חיצוני אבל כמו שזה נשמע טוב במדינת ישראל עדיין נושא של מיקור חוץ לחברות פרטיות ולא לתאגידי ענק היכולים להרשות לעצמם הפסדים כאלה ואחרים. אינו הפתרון האולטימטיבי….ראויה לציון חברת טבע אשר רכשה מחסן ממוחשב ענק וחכם העובד באוטומציה מלאה וחוסך מיליונים של שקלים בהוצאות ההפצה של הקבוצה…אבל לא כולם זה טבע ואני כיועץ אסטרטגי חייב לתת את הפתרון האולטימטיבי הטוב ביותר למפעל או ליבואן….אז כמו שאמרתי השימוש במיקור חוץ בתחום השיווק החיצוני אינו בלתי אפשרי אבל מצד שני גם אינו מהווה פתרון לכול מערך השיווק של המוצר….לצורך זה צריך להתכנס ולבחון את הפרמטרים אחד לאחד ולקבל החלטה…החלטה בתחום השיווק במיקור חוץ היא החלטה אסטרטגית בעלת משקל רב וחשוב שתעשה ביחד עם יועץ אסטרטגי ושיווקי וחשב או כלכלן של החברה….רוצים לשמוע עוד התקשרו….
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם