בארצות הברית של אמריקה למעשה נולד הרעיון של חברות השיווק חברות ההפצה…המונח של מיקור חוץ היה קיים עוד מהמאה הקודמת במסחר שבארצות הברית של אמריקה…שיטה זו הלכה והתפשטה לעבר כול העולם ובאיחור מה הגיעה גם אלינו למדינת ישראל….אך כאן אצלנו…אתם יודעים שקצת קשה לתת לאחרים להרויח מנתחי השוק של היצרנים או היבואנים ומאבקים רבים הובילו את הדרך של ההפרדה בין חברה מייצרת לחברה משווקת….ראו את המלחמה הבלתי גמורה של מוצרי פנינה רוזנבלום ששוקו ע"י חורי הפצה כאשר כול מהלך השיווק של זה האחרון נבנה עבור מוצריה של רוזנבלום…אך זה נשבר משום מה…לא חסרים הסיפורים בין חברות היבוא והיצור לבין חברות ההפצה….גופים גדולים המייצרים כמו תנובה, אוסם,תלמה,טרה,פוקס,קאסטרו ועוד רבים אחרים מנהלים את השיווק של עצמם בידם הם….האמת כיועץ שיווקי וכאחד שבונה אסטרטגיות שיווק עבור לקוחות ההמלצה שלי לבחון טוב טוב את ההחלטה באם הפתרון לשיווק המוצר שלי הוא באמצעות חברת הפצה או באמצעות מערכת של היצרן או היבואן….בחינה כזאת צריכה להעשות לאוו דוקא משיקולים כספיים גרידא אלה גם בגלל מיתוג, המשך שיווק, הפצה לאורך זמן, האם הפצה במיקור חוץ נכונה למוצר ועוד הרבה פרמטרים שבונים עסק או מיברים מוצר ורוצים להחדיר לשוק לאורך זמן…בכדי להחליט מה טוב למוצר שלך…קח לך יועץ שיווק או אסטרטג ויחד תבחנו את האפשרויות העומדות בפני המוצר שלך…רוצה לשמוע עוד התקשר
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם