יועץ שיווק, יועץ מכירות. איך יגביר הארגון את המכירות שלו לרווחתו….למעשה אנשי מכירות יודעים כי הם לא מוכרים מוצרים אלה מוכרים כסף…המרחק של אנשי המכירות מאלה היושבים בבנק על כורסאות נוחות ומוכרים כסף לאנשים הוא בדיוק כמו פגישת מכירה של איש מכירות במשרדו של הקניין או מי שהוא מוכר לו….זלקוחות קונים מכמה סיבות שניים מהם אני אביא כאן כדוגמא האחד כדי להרגיש טוב והשני כדי לפתור בעייה…למכור חבילת נופש ללקוח זה בכדי שהוא ירגיש טוב…למכור מכונה שתעשה לארגון טוב והקניין יוכל לקבל משוב חיובי זה כדי לפתור בעייה…..כאשר איש מכירות טוב יודע להסביר למנהל רכש וגם להוכיח לו כי הבורג שהוא מוכר לו מפליז יחזיק יותא מעמד מהנחושת שמשתמש הלקוח עכשיו ושזה יכול לחסוך לארגון שלו קרוב ל-X הרבה כסף בשנה..אזי איש המכירות מוכר "כסף"….אנשי מכירות טובים לא מוכרים מוצרים דוממים הם מוכרים כסף…חסכון זה כסף…אנשי מכירות טובים דואגים להראות במספרים את החסכון הכספי אותו הם חוסכים לארגון של הלקוח…איש מכירות טוב יודע לקחת את הסביבה של הלקוח ולתגבר אמון מכירה בזה שיאמר ללקוח שבוודאי הוא יקבל בונוס על החסכון שחסך…או תעשה מסיבת מחלקה בה יוזכר שמו של הקניין בפתרון הענק שמצא….איש המכירות חייב לעשות את ההבדלה הזאת במכירה הוא חייב להדגיש את הסביבה והסובב ופחות את המוצר ותועלותיו…..וזאת כמובן לאחר שהציג את המוצר….איש מכירות טוב מוכר את הנופש כחוויה לכול המשפחה בראש ובראשונה ובכדי לחזק מכירה אומר ללקוח כי ידאג להביא תמונות מיוחדות מהאתרים שביקר על מנת שיהיה אפשר להציג זאת בתערוכה שעורך משרד הנסיעות ללקוחותיו…ובראשה פרס כספי ותעודה מתאימה….איש מכירות מתרגם לכסף את היתרונות של המכירה….רוצים לשמוע עוד רעיונות מכירה והגברת מכירות התקשרו..
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם