יועץ שיווק, הגדלת מכירות בארגון ושיטות מכירה בארגון….כתבה זאת באה לתת לכם מספר טיפים והמלצות כיצד לקרב את המכירה אליכם בדרך חכמה …מאחר ואנו מכירים אנשי המכירות את האקלים השורר היום בישראל (בעולם כולו) בו השפע נמצא בכול מקום ואם מדובר גם במוצרים ייחודיים עדין יש מקום לתחרות בקרבות היבוא המקביל…אף מכירה לא מובטחת לספק הגם שהוא חושב או מרגיש או לחילופין יודע ובטוח כי המוצר שלו הוא מוצר שאין לו תחרות….גם אם אין למוצר תחרות לא יעבור זמן רב עד שתהיה לו תחרות ואם הספק הנוכחי לא ינהג בלקוח שלו כיעד למכירה על פי כול הקריטריונים כיצד מוכרים היום נכון ומחזיקים מכירה לאורך זמן אזי כול מוצר מתחרה שיכנס יחליף את המוצר של אותו ספק…ולענינינו….מאחר והתיחסתי במאמר זה לחברות גדולות ולמכירות גדולות חשוב שגם אלה שמוכרים ברזים לשירותים יקראו מאמר זה כי כול המוסיף לידע האישי שלו אזי זה עבור התפתחותו ולמען ישכיל עוד במקצועו ויהיה לאיש מכירות ראשון מסוגו….כאשר שואלים ציידים באוסטרליה מה הדבר החשוב ביותר שהם צריכים ואז המענה שלהם רובה צלפים אטב, חבל עם קשירה נכונה, וסכין משובחת…הדבר היחידי שהם לא ענו זה הסביבה אליה הם הולכים לצוד האם זו סביבה שוממה עם חיות רזות ומפוחדות (ואני מדבר על צייד חוקי) או שזה מראה גדול, ירוק, עם חיות שמנות שבעות המותירות הרבה בשר לצדים אותם…..עד כאן היה המשל ומכאן בא הנמשל…שאתם מרכזים את המכירות שלכם…נסו לרכז אותם בחברות הגדולות או בעסקים שאתם יודעים שהם רוכשים הרבה מהמוצרים שלכם…נסו להגיע למספר חברות גדולות בתחילת דרככם שישמרו על רמה כספית סבירה עבור הארגון שלכם ועבורכם ורק אחר כך תעברו ללקוחות יותר קטנים…אל תפסחו על זה ועל תפסחו על זה….מכירות או יותר נכון עוגת מכירות זה תמהיל מכירות…אצל הלקוח הגדול אתה מוכר הרבה ובמחיר פחות אבל אצל הלקוח הקטן אתה מוכר פחות ובמחיר מוגבר בסך הכול הכללי שאתה מחבר את העוגה לשלם אתה מקבל מכיר מכירה במחיר שרציתה…רוצים לשמוע עוד על כיצד מוכרים ב-121 התקשרו
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר