שאנו באים לכתיבה שיווקית על מנת להניע לקוח לרכישה אנו משתמשים בשני אלמנטים חשובים: מילים ועיצוב…אומרים כי תמונה כמוהה כאלף מילים…אני לא מתווכח אם האימרה הזאת ההפך אני חושב שהאימרה הזאת נכונה ובמקומה…אבל מה שיש לי להוסיף כאשר אני רוצה להעביר מסר שיווקי ואתם יודעים מה לא רק מסר שיווקי אני צריך להשתמש במילים הנכונות החודרות למוחו של האדם….האדם עוד בבטן אימו שמע רחשים ודיבורים וחוש השמיעה של האדם הוא חלק אינטגרלי מהתנהגותו וממעשיו…המילים אותם שומע האדם הם המילים הנותנות לו הוראות מה לעשות..משחר ילדותו קיבל האדם "פקודות" "הוראות" במילים ולכן עד יום מותנו המילים ישארו חקוקות במוחינו ויצעידו את הכוון שלנו….במאמר זה בו אני רוצה לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות למסעות הפרסום שלכם אתן לכם כמה טיפים למילים חזקות ולדוגמא….מילים העשויות לעצור אותנו ולתפוס את תשומת ליבנו בכדי להעביר לנו מסר של כדאיות….עצור…חינם….חדש….לראשונה….אל תפספס….לזמן מוגבל…הכי זול….הצעה מיוחדת…רק היום…..תוספת ללא תשלום….הנה כמה מילים הקשורים במסר נדלני….בית החלומות….פסגת השאיפות….חלום שהתגשם…..מיקום אסטרטגי…..אויר צלול…כניסה מיידית….מילים להעצמה אישית…שקול… מפוכח…בעל יזמה….כריזמטי….שקדן……מלח הארץ….ועוד המון דוגמאות….רוצים להעביר מסר חזק…מסר פרסומי..מסר שישאיר את הלקוחות שלכם עם רצון להגיע אליכם או לרכוש אצלכם…שלבו מסר חזק במילים ואימג טועם בעיצוב..ואז 3 השניות שיש לכם לתפוש את עיניו של הלקוח נתפשו…רוצים להתאים קמפיין עבור העסק שלכם…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם