דורון עמית יועץ לשיווק…שאנחנו מדברים על שיווק אנו לא רק מסתגרים ב-ד אמותינו ועושים פעולות שיווק ישירות ללקוחות הפוטנציאלים או הלקוחות שלנו…שאנחנו מדברים על שיווק אנו רוצים לדבר על אוירה של שיווק שצריכה להתקיים בראש ובראשונה במסדרונות החברות שלנו, ובחצרות הלקוחות…ולמה אני מתכוון..כיועץ שיווק אני מאמין קודם כול לא במוצר אלה באנשים המשווקים את המוצר ובאנשים הרוכשים את המוצר…לאכלוסיה זאת אנו צריכים לכוון בתמהיל השיווק שלנו וכטקטיקה להחדרת המוצר דרך מוחיהם ורגשותיהם של עובדינו והלקוחות שלנו….מסיבת השקת מוצר במסדרונות החברה רק תועיל להבנת המוצר והרצון של העובדים מכול המחלקות לעשות הכול על מנת שהמוצר יצליח בשיווקו…זו לא טרחה כול כך גדולה…בשעת צהריים או בשעת בין הערביים כול עוד עובדי החברה במשרד (ההצעה שלי היא בשעת הצהריים עוד העובדים מדברים מתוך בטנם הרעבה) מכינים בופה בלשכת המנכ"ל כן בלשכ"ת המנכ"ל…המנכ"ל הוא זה שמארח את העובדים במסיבת ההשקה, נואמים נאומים קצרים ומכוונים, מביאים יועץ שיווק חיצוני שיתן עם הפטיש על השולחן ויחדיר את כוונת ההנהלה לשיווק המוצר ויוצרים חגיגה גדולה סביב השקת המוצר…זה לא חייב להיות מוצר חדש זה גם יכול להיות אותו מוצר שמשווקים מזה שנים אך יועץ השיווק והמיתוג הלביש לו בגדים חדשים בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת….מבטיחים בונוסים כאלה ואחרים לכול המחלקות ויוצאים לשיווק המוצר החדש או הצחודש תוך שממנים את אחד העובדים לעקוב אחרי הרצון והמוטיבציה של העובדים (אם לא יוצרים המשכיות המסיבה נגמרת ונשכחת אחרי 3 ימים בדיוק) אותו איש שנבחר מכין לו טיזרים לשלוח במייל הארגוני כול שלושה ימים להזכיר את מסיבת ההשקה ואת המטרה שלשמה נעשתה….לאחר מספר חודשים מתכננים אירוע השקה גם ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים….עם יש אולם בארגון עושים זאת באולם שבארגון ומזמינים קיטרינג להשביע את רעבונם וצמעונם של הלקוחות….נאומים ארוכים אסור שינשאו…דברי פתיחה קצרים של מנכל החברה חובה שיאמרו…ויועץ השיווק אן המיתוג יתן את מילותיו הוא בכדי לדרבן לקוחות לרכישת המוצרים…מוציאים את הלקוחות עם תשורה קטנה ועם טבלה גדולה הנותנת להם בונוסים במידה וירכשו את המוצר בכמויות וביעדים מסויימים…גם כאן חובה למנות עובד אחד אשר יפקח לשמור את הקשר עם הלקוחות ולא להשכיח להם את המסיבה הנעימה שעברו שלושה ימים קודם…זוהי אחת הדרכים למכור ולשווק מוצרים ולשמור על קשר טוב עם הלקוחות…זכרו באנשים אנו עוסקים ולא במוצרים…אם נתיחס לאנשים המוצרים כבר יימכרו….דורון עמית יועץ לשיווק..
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית