שיווק נכון מתחיל בעסק פנימה

דורון עמית יועץ לשיווק…שאנחנו מדברים על שיווק אנו לא רק מסתגרים ב-ד אמותינו ועושים פעולות שיווק ישירות ללקוחות הפוטנציאלים או הלקוחות שלנו…שאנחנו מדברים על שיווק אנו רוצים לדבר על אוירה של שיווק שצריכה להתקיים בראש ובראשונה במסדרונות החברות שלנו, ובחצרות הלקוחות…ולמה אני מתכוון..כיועץ שיווק אני מאמין קודם כול לא במוצר אלה באנשים המשווקים את המוצר ובאנשים הרוכשים את המוצר…לאכלוסיה זאת  אנו צריכים לכוון בתמהיל השיווק שלנו וכטקטיקה להחדרת המוצר דרך מוחיהם ורגשותיהם של עובדינו והלקוחות שלנו….מסיבת השקת מוצר במסדרונות החברה רק תועיל להבנת המוצר והרצון של העובדים  מכול המחלקות לעשות הכול על מנת שהמוצר יצליח בשיווקו…זו לא טרחה כול כך גדולה…בשעת צהריים או בשעת בין הערביים כול עוד עובדי החברה במשרד (ההצעה שלי היא בשעת הצהריים עוד העובדים מדברים מתוך בטנם הרעבה) מכינים בופה בלשכת המנכ"ל כן בלשכ"ת המנכ"ל…המנכ"ל הוא זה שמארח את העובדים במסיבת ההשקה, נואמים נאומים קצרים ומכוונים, מביאים יועץ שיווק חיצוני שיתן עם הפטיש על השולחן ויחדיר את כוונת ההנהלה לשיווק המוצר ויוצרים חגיגה גדולה סביב השקת המוצר…זה לא חייב להיות מוצר חדש זה גם יכול להיות אותו מוצר שמשווקים מזה שנים אך יועץ השיווק והמיתוג הלביש לו בגדים חדשים בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת….מבטיחים בונוסים כאלה ואחרים לכול המחלקות ויוצאים לשיווק המוצר החדש או הצחודש תוך שממנים את אחד העובדים לעקוב אחרי הרצון והמוטיבציה של העובדים (אם לא יוצרים המשכיות המסיבה נגמרת ונשכחת אחרי 3 ימים בדיוק) אותו איש שנבחר מכין לו טיזרים לשלוח במייל הארגוני כול שלושה ימים להזכיר את מסיבת ההשקה ואת המטרה שלשמה נעשתה….לאחר מספר חודשים מתכננים אירוע השקה גם ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים….עם יש אולם בארגון עושים זאת באולם שבארגון ומזמינים קיטרינג להשביע את רעבונם וצמעונם של הלקוחות….נאומים ארוכים אסור שינשאו…דברי פתיחה קצרים של מנכל החברה חובה שיאמרו…ויועץ השיווק אן המיתוג יתן את מילותיו הוא בכדי לדרבן לקוחות לרכישת המוצרים…מוציאים את הלקוחות עם תשורה קטנה ועם טבלה גדולה הנותנת להם בונוסים במידה וירכשו את המוצר בכמויות וביעדים מסויימים…גם כאן חובה למנות עובד אחד אשר יפקח לשמור את הקשר עם הלקוחות ולא להשכיח להם את המסיבה הנעימה שעברו שלושה ימים קודם…זוהי אחת הדרכים למכור ולשווק מוצרים ולשמור על קשר טוב עם הלקוחות…זכרו באנשים אנו עוסקים ולא במוצרים…אם נתיחס לאנשים המוצרים כבר יימכרו….דורון עמית יועץ לשיווק..

doron@doronamit.co.il

www.doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן