עולם האינטרנט חובה לקיום עסקים בעשורים הקרובים.
עולם האינטרנט שינה דרמטית סדרי עולם.
עולם האינטרנט מחק קטגוריות של עסקים ותעסוקה שלמות, פתח חלונות ודלתות למקצועות חדשים חולל, מחולל, ויחולל מהפכה בתחום העסקי והתעסוקתי כאחד.
כ-יועץ עסקי לפעמים נדמה לי כי ישראל נמצאת למטה למטה בחשיבה של בעלי עסקים קטנים, בינוניים, וחברות בסדרי גודל כאלה ואחרים. בעלי עסקים עדיין משתמשים באתר האינטרנט שהקימו רק מהסיבה שזה שיהיה אתר אינטרנט כמו לכולם ולא יותר מזה ולא השכילו להפנים שעולם האינטרנט למעשה הוא, ורק הוא, יהיה הבמה המרכזית של המסחר, העסקים, והפעילות העסקית בעולם ובארץ.
יש כאלה החושבים כי אתר האינטרנט צריך להיות כשמו המילולי "אתר" כביכול "אתר הנצחה" אז שלא. וממש לא. אתר אינטרנט חייב להיות פעיל הן ברמה הפנימית שלו והן בשיווק החיצוני שלו. אני חייב לחזור על דברי שוב ושוב ולנעוץ את הנעץ האומר כי אתר אינטרנט העומד כגולם בין מיליוני אתרי האינטרנט בעולם לא יביא לבעליו דבר וחצי דבר. יותר מזה ככול שלא יושקע בתפעול אתר האינטרנט ושיווקו ברבים כך ילך ויפחת קהל הלקוחות או אלה המתעניינים במוצר או בשירות המוצע ע"י העסק.
ראו לדוגמא את חברות הסלולר והתקשורת בישראל, הם אלה שהביאו עלינו את בשורת "שירות הלקוחות" לפי השיטה האמריקאית, הם אלה שהתארגנו נפלא לאור השינויים בשוק והפכו את אתרי האינטרנט שלהם למרכז שירות החוסך להם כסף וממון רב בכוח אדם ובהוצאות תפעול כך שהם משיטים חסכון זה על הלקוחות (נכון בניגוד לרצונם. אך הם חייבים לפעול לפי גלי השוק) כך גם בשאר העסקים בישראל עם זה עסקים מכרתיים ואם זה עסקים בתחום השירותים.
מכאן באה השאלה. מה עושים? שהרי עם מדברים על שיווק אתרים באינטרנט, מדברים על להופיע באמת בבמה המרכזית הלוא הוא מנוע החיפוש GOOGEL . ולאור הסטטיסטיקות כי המחפשים במנוע זה מסתפקים רק בצפייה בעמוד הראשון אזי איך מיליונים של עסקים יכולים להידחס לעמוד הראשון הן בתוצאות האורגניות (קרי התוצאות ש-גוגל מחליטה להעמיד) ואו התוצאות הממומנות שמשולמות ע"י הלקוח אך גם כאן אף אחד לא מבטיח למפרסם כי ימוקם במקומות הגבוהים של תוצאות אלה.
אז מה כן עושים: אם מדברים על התוצאות האורגניות בו גוגל קובעת מי יופיע שם הרי שעבודת קידום האתרים עליהם אתם שומעים חדשות לבקרים, הפכה להיות עבודת נמלים טרתי משמע, גוגל באמצעות האלגוריתמים החכמים שלה מונעים כול פיקציות או מניפולציות שהיו פתוחים בפני מנהלי קידום אתרים והפכה את קידום האתר רק ע"פ איכותו ועד כמה הוא מתקרב לתוצאות החיפוש של המקליק על השאלה הרלוונטית בתוצאות החיפוש. בכדי להיות ממוקמים בעמוד הראשון בגוגל במילת המפתח המתארת את פעילות העסק או החברה צריך לטרוח ברמות על ולבנות ולרפד את האתר בחומר איכותי וייחודי לאתר עצמו. (להזכירכם פעם היה תוהו והוו בתחום קידום האתרים עת מאמרים הועתקו מאתר לאתר, חוות של אתרים שהוציאו קישורים לאתרים המקודמים והכול כפיקציה לקדם את האתר) וזה נגמר. ועם זה נגמרו הרבה מאד עסקים קטנים ואפילו נערים שפתחו עסקים לקידום אתרים נעלמו מן העולם ומי שנשאר זה אותם עסקים עם יכולות כתיבה וקידום אמיתיים ללא טריקים ושטיקים למיניהם.
כ-יועץ עסקי מעטים הם העסקים או החברות שאתר אינטרנט לא יכול לקדם את עסקיהם וגם להם במידה ויוכנס אתר כזה הוא רק יכול להגדיל להם את המכירות כתוצאה מאינפורמציה לגבי השירות.
עסקים חייבים להופיע על במת האינטרנט, אתר האינטרנט לא יכול להיות גולם, הוא צריך לתת ערך מוסף ותנועה באתר, בנוסף אתר אינטרנט חייב שיקבל תנופה שיווקית, יש דרכים לעשות זאת בתקציב לא גדול, אך מי שבאמת יודע לעשות זאת זה מקצוענים, ולא רק מקדמי אתרים מהדור הישן.
חייבים לשמוע איך מקדמים את העסק
התקשרו עם דורון עמית