ייעוץ שיווקי…איך היינו מתרגמים את אחת המודעות של ספקי מוצרי החשמל לביית בו הם מכריזים כי מוצר שלישי חינם….אם לשפוט על פי המודעה…יש כאן מסר חזק…יש כאן חידוש…יש כאן ריגוש הצרכן…ויש במודעה כזאת גם אלמנט של הנעה לפעולה..קרי ביקור באולם התצוגה…שהרי מוח האדם עושה לעצמו חשבון….אקנה מיקרוגל, אקנה מכונת כביסה ואקבל מקרר מתנה (כי כך המודעה מכריזה -מוצר שלישי חינם על כול המותגים ועל כול המוצרים) חכם….אבל אני כיועץ שיווק שמאד מאמין בלרגש ולחדש ללקוח כול יום מחדש…הולך גם לשורות הקטנות ומחפש היכן נמצא הק'ץ?…אז למטה כבר ראיתי באותיות הקטנות ש-לא כולל מחשוב-התמונות של המוצרים להמחשה בלבד-כפוף לתקנון-כפוף למגוון פרטי הרשת בחנות בלבד ו-ט.ל.ח….כבר כאן לקוח חכם…נעצר….מצד אחד אומרים לי מוצר שלישי חינם על כול המותגים ועל כול המוצרים….אבל למטה אומרים לי דבר והיפוכו ומזכירים תקנון שאת תקנותיו אני לא מכיר….מאחר והמודעה פורסמה על ה"סדין" בעיתון…סדין בעיתון הווה אומר מודעה על עמוד שלם בכותרת של יום השישי…מודעה גדולה…אז אם המפרסם היה מתכוון למה שנכתב בגדול אזי היה מפרסם בקטן את התקנון ונותן לי להבין אם כדאי לי להגיע או לא….מאחר והיום בפרט ענף החשמל הוא שוק פורה באינטרנט יכולתי לעשות השואה ולראות את הכדאיות….לא אמשיך במילים כי לא ביקרתי בחנות ואני לא יודע למה התכוון המשורר באותיות הקטנות (את הגדולות הבנתי) אבל חשוב לציין בפני המפרסמים…הגימיק והחידוש שאתם בצדק מביאים ללקוחות הוא מהלך שיווקי נפלא….האותיות הקטנות בו אתם מוציאים את הערמונים מהאש רק דופקות לכם את הפרסום…..יוצאים במבצע התכוונו אליו בכול רמח אבריו…הלקוח הישראלי חכם ונוהג בתבונה…אל תנסו לסובב…זה לא משתלם בסופו של דבר…וכבר הזכרנו את המכירה הבטוחה של לקוח שבע מביא איתו עוד עשרה…רוצים לשמוע איך מחדשים ומרגשים את הלקוח…התקשרו
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר