בימים של ריבוי ושפע כאשר הפעילויות העסקיות של חברות מתערבבות וכול חברה נכנסת לנישה של השנייה המילה של מתיחת מותג היא המילה החביבה עלי ביותר….מתיחת מותג אומר שברגע שחברה עוסקת בתחום מסויים ומוצאת שירות או מוצר נוסף בסינרגיה למוצר המוביל אז ניתן לעשות מתיחת מוצר ולכלול את המוצר או השירות בתמהיל הכללי של החברה…דבר זה יפה למהלך שמובילה היום חברת הוט, אלון דור וסלקום אשר בכוחם למתוח את קו המוצרים שלהם לשווקים נוספים…הוט עם הוט מובייל…מפעיל סלולרי…אלון דור גם היא עם מכירת סלולר בסינרגיה עם קו המוצרים שהיא מוכרת בחניות הנוחות והדלק, סלקום עם החבילה הכוללת…וכמובן המהלך שחברות הסלולר הותיקות מובילות דהינו תחום הטלויזיה….מתיחת מותג היא לא דבר שכול חברה יכולה לעשות…הווה אומר לעשות כן אבל דרך הפרסום או הבאת הבשורה ללקוחות מצריכה הון רב במידה ומדובר על מותג גדול…ובאם ומדובר במותג סקטוריאלי או מותג המשרת נישה של לקוחות גם כאן ניתן להביא את הבשורה בעלויות לא מי יודע מה גבוהות…כול מתיחה של מותג כזה או אחר צריכה להבחן טרם השקתה כי למעשה הדבר החשוב ביותר הוא חוסר הפגיעה של הלקוח כתוצאה ממתיחת המותג והיכולת כפי שכבר ציינתי בהבאת הבשורה ללקוח….רוצים לשמוע עוד כיצד ממתגים כול עסק…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם