מה אביזר התקשורת שלך

מחשבים שולחנים או מחשבים ניידים

מחשבים ניידים או סמארטפונים

סלולריים רגילים או טלפונים חכמים

אינטרנט קווי או אינטרנט סלולרי

לאן הולכת הטכנולוגיה. 

כן, לאחר שעברנו את הטרנספורמציה מהמחשבים הנייחים לכוון המחשבים הניידים אנו עדים עכשיו למעבר של מחשבים ניידים לסמארטפונים. זו למעשה הטכנולוגיה שתכבוש אותנו בשנים הקרובות. 

אומנם הנתונים עדיין לא חד משמעיים בתחום אבל המגמה נראית גם נראית לעיין ובבירור. 

למעשה עם נחשוב בהגיון נבין כי השימוש בסמארטפון לחיי היום יום שלנו הוא מחויב המציאות, לא מעט בזכות אותה תוכנה WAZE שכבשה אותנו בסערה ולא הותירה ספק בדבר הצורך בשימוש אישי בסמארטפון. 

אני כבר לא מדבר בשאר האפליקציות או האפשרויות שנותן לנו הסמארטפון ועושה לנו את החיים קצת יותר קלים ואולי זו הסיבה כי יותר קניות ברשת מתבצעות דרך הסמארטפונים, יותר תעבורה אינטרנטית עוברת דרך הסמארטפונים ויותר מידע זמין ומידי נדרש ע"י משתמשי הסמארטפון. ושלא נדבר על החלק הבידורי והאפליקציות הבידוריות המוטמעות במכשיר פלא זה. 

אז נכון, המחשב הנייד עדיין לא נס לחו ועדיין הוא שומר על מיקומו ורושם ירידה קלה במכירות לעומת הטאבלטים והסמארטפונים, אבל הזינוק במכירות הסמארטפונים והטאבלטים מנצח בגדול כאשר מדובר על מכירות של סמארטפונים וטאבלטים ל-1.4 מיליארד משתמשים ברחבי העולם עד שנת 2016 כאשר היום נרשמו מיליארד משתמשים בסמארטפונים  וזה לעומת 5 מיליארד משתמשים בטלפונים סלולרים רגילים. 

למעשה אנו חווים שוב קדמה טכנולוגית אשר סביבה התפתחו תעשיות רבות כמו פיתוחים באפליקציות שונות, פרסום ייעודי לסמארטפונים, אבל עדיין אני לא ממליץ להפוך את כול המידע העסקי ואתרי ה-www   לאפליקציות אלה להתאימם לשימוש בסמארטפונים ובטאבלטים. 

זה לא שמחר נראה כבר במשרדים את המזכירות יושבות על כורסאות ועושות את עבודתם דרך הסמארטפון, לא ולא עדיין המחשבים וקווי האינטרנט הקוויים שולטים, אבל בהחלט הסמארטפון ימלא את שעות הפנאי שלנו ויהיה כלי עזר נייד ומבוקש לכול אחד מאתנו. 

חייבים להתקדם בטכנולוגיה

חייבים לקשר את עיסוקכם עם הטכנולוגיה החדשה

יש לכם רעיון לאפליקציה ואתם נדרשים ליעוץ עסקי לעשות זאת נכון

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן