זהו! פתחנו עסק! ועכשיו?

זהו, סגרנו הכול ועכשיו אנו מוכנים להתחיל לקבל לקוחות!

 הגינו את רעיון העסק, הכנו תוכנית עסקית, פתחנו עוסק מורשה או חברה, קיבלנו אשראי מהבנק, גייסנו מתווך לשכירת מיקום הפעילות, השקענו בשיפוצים, התקשרנו עם ספקים, עטפנו את המוצרים/השירותים למכירה, הדפסנו עלונים, קבענו את יום הפתיחה, עשינו חנוכת ביית, קיבלנו עציצים ושוקולדה טעימה, והנה הגיע היום שלמחרת ואנו עם עסק פתוח. לאחר שנים חודשים של רעיון ומספר חודשים של עבודה על פתיחת המיזם, הנה אנחנו פתאום לבד בתוך העסק שלנו מחכים ללקוח הראשון שיכנס וירכוש את המוצרים או את השירותים!

ואנו יושבים בעסק, מסתכלים בדלת והדלת מסתכלת עלינו, מביטים על הטלפון והטלפון מסתכל אלינו, בוהים שוב באתר האינטרנט המושקע שיצרנו יחד עם בונה האתרים, והלקוחות לא מתקשרים, הלקוחות אפילו לא מצלצלים! מדוע? הרי בתוכנית העסקית שעשינו ראינו כי הרבה מאד לקוחות מעוניינים במוצרים או בשירותים שאנו מציעים, איך זה שהם לא עמדו בפתח וחיכו שנפתח את הדלת.

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומשמש יועץ ומלווה עסקי, אני בכלל לא מתפלא כי זה המצב! שילא כול עסק המוכר מוצרים או הנותן שירותים ברגע שאתה פותח אותו מתנפלים הלקוחות, רק בכדי לרכוש או לצרוך את השירותים!

השאלות המתבקשות הם: האם עשית פרסום?

האם קדמתה את אתר האינטרנט היפה שבנתה?

האם פרסמת בעיתון/בעלון/וחלקתה במקומות הרלוונטיים?

ואם עשית? האם העברתה מסר נכון? האם חשבת נכון, או אולי עשית מגנטים וחלקתה על דלתות השכונה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי, אני חייב לספר לך כי מה שהתאים פעם לשיטות שיווק לא כול כך מתאימות היום. זה לא מספיק להצהיר "נפתחה חנות בגדים למטה במתחם" זה חשוב להצהיר "מדוע נפתחה חנות בגדים למטה בשכונה" זה חשוב לכוון ללקוח לצרכים שלו ולא כרזה המודיע "היי" אנחנו כאן, לא כול עסק הוא "מקדונלנד"  לא כול עסק הוא "סופרפארם" היום יותר מתמיד צריך לשדר לצרכן "מדוע אני כאן" מה יעשה טוב לצרכן הפוטנציאלי שהעסק שלי פתוח ונמצא כאן מתחת לאף שלו או מחובר אליו בעולם האינטרנט. היום הקביעה והנכון הוא "למה אני כאן" ולא "אני כאן"

וכמי שמקפיד גם על ייעוץ עסקי, ויועץ שיווק יד הדמיון הוא כגודל הרקיע השביעי, בכדי להיות מעניינים ללקוח אנו צריכים ליצור את ה"למה"  ה"למה" זה מה שמעניין את הלקוח הפוטנציאלי, ה"למה" החנות את השירות נמצאים כאן ובכלל למה הם נמצאים! ובכדי להצליח ולדאוג כי לעסק שנפתח יכנסו הלקוחות צריך לעשות עבודה שיווקית חכמה ומתוחכמת, ולא רק להודיע במגנטים ובפליירים "אנחנו כאן"

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן