להיות סקסי זה לא בלתי אפשרי, צריך קצת דימיון

מאחר ולעסקים קטנים אין את היכולות שיכולים להעניק המותגים הגדולים, נדרשים העסקים הקטנים להמציא דרכים יצירתיות בכדי להביא ולשמר לקוחות נאמנים לעסק הקטן שבמהרה יוכל להיהפך ל"מותג" ושם דבר בתחום העיסוק שלו!

האמת שעסקים קטנים נאלצים לחשוב בשיווק ובמכירות של המוצרים או השירותים שלהם בתוך הקופסא, שהרי עסקים קטנים לא יכולים לעמוד בתקציבים גדולים, להבטיח ללקוחות הנחות מפליגות ולהיות מספיק "סקסיים" על מנת לגרות לקוחות להגיע אל בית העסק ולהישאר נאמן לו.

מה לא ניסו עסקים לעשות בכדי לקרב לקוחות, הנחות, ניקוב כרטיסיות, קנה אחד קבל את השני בחצי המחיר, רכוש תשע כוסות קפה ומאפה ואת העשירי קבל בחינם, טיפול עשירי חינם אצל הקוסמטיקאית או בונה הציפורניים, אבל לקוחות שרגילים לקבל כול כך הרבה ממותגים גדולים מה שמציעים להם העסקים הקטנים לא מעניין אותם, הם לא מחדשים להם כלום, הם לא מרגשים אותם..

לא עוד!

אני לא מוכן שעסקים קטנים בינוניים וגדולים ייכנעו למותגים הגדולים!

העסקים הקטנים בישראל שהם חצי מיליון עסקים המעסיקים את כוח העבודה הגדול במשק הישראלי ומהווים למעלה מ-40% מתל"ג יהיו סמרטוט לרגלי "הענקים"

יש מה לעשות בכדי לחדש, לרגש, ולעניין את הלקוח להגיע ולהישאר בעסק הקטן.

יש אלמנטים פשוטים וגם קצת מורכבים על מנת שלקוחות יהיו דווקא לקוחות נאמנים של העסקים הקטנים.

צריך לחשוב אחרת!

 לדוגמא: כמה שאנחנו אוהבים לשחק בסמארטפון שלנו, זה כול כך מרתק אותנו, באוטובוס, במונית, ברכבת, בכול הזדמנות כולל מפגש משפחתי שאחרי הארוחה יושבים כולם ובמקום לנהל שיחה כול אחד מחובר למכשיר הפלא שבידיו…

 איך מתפרנסים מפרסום בגוגל (קראו)

 נתאר לנו מספרה, מכון לבניית ציפורניים, קליניקה לטיפוח. מכונים, וכול בית עסק הדורש המתנה, או אפילו בתי קפה לא ממותגים הפזורים על כול פינה ברחובות העיר. רוכשים חמישה I-PAD מציידים אותם במשחק, ומכריזים כי "מי שמגיע למספר נקודות X    זוכה ב X  משהו. עדיף דרגות של נקודות (1000 נקודות 2000 נקודות או נקודות התואמות את המשחק) כמובן שצריכים להתאים את השירות או המוצר שנמכר לגודל הזכייה, והזכייה לא חייבת להיות דווקא בפעם הראשונה היא יכולה לגרום ללקוח לחזור לבית הקפה לדוגמא על מנת להמשיך ולצבור את הנקודות שהתחיל בהם מתוך ידיעה שיזכה באותו X דבר אשר יוצג על במה במרכז העסק ויהיה מספיק סקסי שאדם מאד ירצה אותו. (אני חוזר כי לכול סוג של עסק יתאים תוכנית פעולה ופרסים שונים) זאת נקודת יציאה מהשגרה.

האמת שאני יכול למנות עשרות רעיונות כיצד לקרב את הלקוח לבית העסק, אך הנייר וכוח הכתיבה שלי לא יספיק לי ולכן חשוב שכול בעל עסק ימצא את הרעיונות היצירתיים שלו או שייעזר ביועץ שיווק  

בעלי עסקים! על תתייאשו, על תברחו, יש עוד הרבה מה לעשות בעסק שלכם בכדי לקרב לקוחות.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן