שיווק נכון מתחיל בעסק פנימה

דורון עמית יועץ לשיווק…שאנחנו מדברים על שיווק אנו לא רק מסתגרים ב-ד אמותינו ועושים פעולות שיווק ישירות ללקוחות הפוטנציאלים או הלקוחות שלנו…שאנחנו מדברים על שיווק אנו רוצים לדבר על אוירה של שיווק שצריכה להתקיים בראש ובראשונה במסדרונות החברות שלנו, ובחצרות הלקוחות…ולמה אני מתכוון..כיועץ שיווק אני מאמין קודם כול לא במוצר אלה באנשים המשווקים את המוצר ובאנשים הרוכשים את המוצר…לאכלוסיה זאת  אנו צריכים לכוון בתמהיל השיווק שלנו וכטקטיקה להחדרת המוצר דרך מוחיהם ורגשותיהם של עובדינו והלקוחות שלנו….מסיבת השקת מוצר במסדרונות החברה רק תועיל להבנת המוצר והרצון של העובדים  מכול המחלקות לעשות הכול על מנת שהמוצר יצליח בשיווקו…זו לא טרחה כול כך גדולה…בשעת צהריים או בשעת בין הערביים כול עוד עובדי החברה במשרד (ההצעה שלי היא בשעת הצהריים עוד העובדים מדברים מתוך בטנם הרעבה) מכינים בופה בלשכת המנכ"ל כן בלשכ"ת המנכ"ל…המנכ"ל הוא זה שמארח את העובדים במסיבת ההשקה, נואמים נאומים קצרים ומכוונים, מביאים יועץ שיווק חיצוני שיתן עם הפטיש על השולחן ויחדיר את כוונת ההנהלה לשיווק המוצר ויוצרים חגיגה גדולה סביב השקת המוצר…זה לא חייב להיות מוצר חדש זה גם יכול להיות אותו מוצר שמשווקים מזה שנים אך יועץ השיווק והמיתוג הלביש לו בגדים חדשים בחזקת אותה הגברת בשינוי האדרת….מבטיחים בונוסים כאלה ואחרים לכול המחלקות ויוצאים לשיווק המוצר החדש או הצחודש תוך שממנים את אחד העובדים לעקוב אחרי הרצון והמוטיבציה של העובדים (אם לא יוצרים המשכיות המסיבה נגמרת ונשכחת אחרי 3 ימים בדיוק) אותו איש שנבחר מכין לו טיזרים לשלוח במייל הארגוני כול שלושה ימים להזכיר את מסיבת ההשקה ואת המטרה שלשמה נעשתה….לאחר מספר חודשים מתכננים אירוע השקה גם ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים….עם יש אולם בארגון עושים זאת באולם שבארגון ומזמינים קיטרינג להשביע את רעבונם וצמעונם של הלקוחות….נאומים ארוכים אסור שינשאו…דברי פתיחה קצרים של מנכל החברה חובה שיאמרו…ויועץ השיווק אן המיתוג יתן את מילותיו הוא בכדי לדרבן לקוחות לרכישת המוצרים…מוציאים את הלקוחות עם תשורה קטנה ועם טבלה גדולה הנותנת להם בונוסים במידה וירכשו את המוצר בכמויות וביעדים מסויימים…גם כאן חובה למנות עובד אחד אשר יפקח לשמור את הקשר עם הלקוחות ולא להשכיח להם את המסיבה הנעימה שעברו שלושה ימים קודם…זוהי אחת הדרכים למכור ולשווק מוצרים ולשמור על קשר טוב עם הלקוחות…זכרו באנשים אנו עוסקים ולא במוצרים…אם נתיחס לאנשים המוצרים כבר יימכרו….דורון עמית יועץ לשיווק..

doron@doronamit.co.il

www.doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן