בוא ונשאל את עצמנו אם אנחנו מספיק לומדים על הלקוח או החברה של הלקוח איתו קבענו פגישה ביום שלישי הבא….איש מכירות טוב בא לפגישה כאשר הוא מוכן כולו לקראת הפגישה ומכיר כבר את האדם איתו הוא נפגש…איש מכירות טוב מנצל את הטכנולוגיה הפשוטה היום קרי אתר האינטרנט של החברה איתו הוא נפגש ואפילו דף הפייסבוק הפרטי אם אותו אדם אותו הוא הולך לפגוש…איש מכירות טוב יודע להציג בשיחה ידע שרכש על החברה במהלך שיחת המכירה דבר אשר נותן בטחון אדיר לקונה….נכון אסור להגזים, אסור לדקלם את האתר בפני הקונה..צריך לדעת לקחת את הדברים הפיקנטיים הרשומים באתר ועליהם לדבר עם הלקוח…יגדיל איש המכירות הטוב ולאחר שהצליח לדלות את מה שהצליח מדף הפייסבוק האישי של הלקוח ויוכל להגיד חלק מהם רלונטי לפגישה במהלך המכירה אזי ההצלחה שלו להכנס למוחו של הלקוח מובטחת…לקוחות אוהבים שקוראים בשמם, לקוחות אוהבים שיודעים על התחביב שלהם ושואלים אותם למקצועיות שלהם בתחום תוך כדי הקשבה אפסולוטית של איש המכירות המגלה עניין והקשבה בכול רימח אברין…לקוח אוהב שקוראים בשמו ולכן השיחה צריכה להתנהל בן שמות….כמובן שלקוח לא אוהב שנכנסים לו לטריטוריה הפרטית שלו אבל איש מכירות טוב יוד לעשות הבדלה בין תפל לנכון…איש מכירות טוב הוא אדם עם חושים חדים…רוצים ללמוד עוד מהלכים בכדי שתצליחו למכור ובגדול…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם