תסתכלו על הפרסומת שצרפתי כאן..מה אתם רואים..דמות מוכרת..עם שעון שמולבש עליו כרטייה…האם לדעתכם הפרסום הוא מוצלח, מושך את העיין. והכי חשוב..מוכר. אז בוא נפתח את זה לדיון…מצד אחד תגידו: עם בחרת להציג לנו את הפרסום הזה דווקא מתוך בליל הפרסומות המפורסמות היום במדיה ..סימן שהוא תפס לך את העיין והוא טוב!!! הטיעון הזה הוא נכון, ואני אפילו מקבל אותו..אבל! והאבל גדול!!! המוח האנושי זוכר דברים מוכרים…המוח האנושי יודע שטבעת שמים על אצבע, קשת שמים על השער, תחתונים לא יכולים לשמש כגופיה וגופיה לא יכולה לשמש כתחתונים…את זה המוח שלנו זוכר ועם זה הוא מסתדר…יותר מזה…אנחנו כבני אדם אוהבים אנשים הדומים לנו…קיראו את כול הספרות בנושא שפת הגוף ותבינו כי האדם נקשר לשיקוף של עצמו!!!..אז עם זה כך..האם נראה לכם ששעון צריך להיות מפורסם על העיין כמו רטייה או אם השעון לגבר הוא צריך להיות על ידו הגברית והמסוקססת של הפרזנטור…מה ימכור יותר זה שנתעלם מהשעון על העיין כי זה יראה לנו לא טבעי ולא נשים לב לדבר האמיתי שהוא השעון…ולא רק השעון…את מי מעניין היום שעון בעולם הסלולרי..השעון הוא תכשיט…ואנו רוצים לראות איך הוא בתוצאה הסופית שלו על היד….ע"פ נתגרה ונרצה לרוץ לחנות לרכוש…זו היא האמת כיצד עובד מוחנו וכיצד אפשר לגרות את הלקוח לבצע רכישה שתעשה לו טוב….בדרך שהשעון כאן הוצג אני לפחות חשבתי על משה דיין…והשפיטה האמיתית..האם באמת הפרסום הזה ימכור יותר את השעון…אולי כן…כי כבר כאן נתתי לו במה נוספת..דורון עמית יועץ שיווק, יועץ פרסום, יועץ עסקי
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר