.מהלך שיווקי מבורך הינו החיבור של רשת חנויות הנוחות "מנטה" ביחד עם קפה "גו" וגם עם רשות הדואר..בשנים האחרונות התפתחה תרבות קנייה בתחנות הדלק של פז דלק ואלון. מסתבר כי לקוחות רבים פוקדים את תחנות הנוחות בדרך אל ומאת וזאת במטרה לנשנש משהו, לשתות כוס קפה, לרכוש דברים שהאישה ביקשה כי נביא לה בדרך. לאחרונה התחילו חנויות הנוחות של דלק תחת המותג "מנטה" לשווק את המותג "קפה גו" בתחנות הנוחות שלהם…מאחר וקהל הלקוחות מזהה את קפה גו עם בית קפה אירומתי וטעים.. ומאחר וגרף מכירות הקפה לקחת בשיטת TACK AWAY נפוץ ונוח בזמן נסיעה הרי שבסינרגיה מפליאה זו יצרה לה רשת "מנטה" עוגן חשוב ביותר א. להחלטה של הלקוח להכנס למלא דלק בתחנות דלק ב. להכנס לחנות הנוחות "מנטה" ולרכוש שם את כוס הקפה בתקווה שגם מוצרים אחרים יושלכו אל סל הלקוח..בכך הרויחה הרשת עוד מגוון רחב של לקוחות שהיו די מבואסים ממכונות הקפה שיושמו בתחנות הנוחות ללא מיתוג, למכונת קפה ממותגת וזכירה לשותי הקפה בישראל ההולך וגוהה…מהלך חכם ושיווקי מהן כמוהו אשר מחוזק בפרסום תואם ואגרסיבי. בתחילת המגמה של חנויות הנוחות בתחנות דלק מסתבר שחברת "דלק" דיווחה על עליה של 30% ברווח שלה כתוצאה ממכירות שזינקו באותה תקופה בחנויות הנוחות…יועץ שיווק, יעוץ שיווק
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם