למה לא מורידים מאיתנו את השדרנים הבעיתיים.
מדוע מפיקי התוכניות של הדיבורים ברדיו מחפשים כול דבר שתהפוך את האזנה לריטינג גבוהה וכך יגזר גם מחיר תשדירי הפרסום של המפרסמים השונים .
האמת כיועץ שיווק אני בהחלט חושב שקצת פלפל ומלח בתוכניות רדיו או טלביזיה זה מחוייב המציאות, זה מביא עניין, זה מעניין את הסקרנות של המאזין וגורם לו רצון להמשיך ולשמוע את הויכוח או הריב או מה שזה יהיה…
זה נכון מה שאני כותב? האומנם זה כך?
בוא נקח לדוגמא תוכנית רצינית של קרן נויבך בשעות הריטינג הגבוהות של רשת ב בין 8 בבוקר ל-10 בבוקר…תוכנית טובה שבעיקר עוסקת בעוולות של הממשלך מול האזרח…מדוע צריך להצניח את מנחם בן, מנחם בחור נפלא, איש משכיל, בעל הרבה ידע ואינטלגנציה מצד אחד אבל פרובוקטיב לא קטן. (ראינו אותו באח הגדול-אין לא ברזל בלשון) הרי זה היה ברור למפיקים שמנחם בן יעשה רעש ופרובוקציה ואכן עשה זאת כבר בשידור הראשון.
כ-יועץ שיווק, ציפיתי מהשידור הממלכתי שלא ירוץ לריטינג בכול מחיר ויתן לתוכניות רצינות העוסקות בחיי אדם להתנהל בצורה רצינית, האמת אני לא בטוח שהמאזינים לרצועה הזאת מהבוקר אכן מעונינים לשמוע תוכנית הדומה יותר לתוכניות של נתן זהבי הידועות בפרובוקטיביות שבהם…
חשבו על כך
054-8087706