יותר ויותר עסקים נסגרים.
כן, זה המיתון הקיים, זה התחרות הגוברת, זאת המלחמה על המחיר ולא על האיכות והשירות, זה הלחץ והפאניקה שמשדרים הבנקים לאור כול ההפסדים מלקוחות גדולים ומויתור ותספורת של הלואות שנתנו. זה נתוני התעשוקה, נתוני הצריכה. ויותר מכול אתה כבר יכול לראות ברחבי העיר ברחובות מרכזיים יותר ויותר עסקים סגורים וחנויות פנויות לשכירות.
עדיין כיועץ שיווק אני לא אומר נואש.
אני עדיין חושב שמחיר זה לא הכול, וצרכן יודע שלמוצר יש מחיר.
נכון, נס קפה בסופר כזה או נס קפה בסופר אחר זה אותו מוצר והצרכן ירכוש היכן שמציעים לו את נס הקפה בזול.
אבל למוצרים שאין להם תחרות דומה או מחיר זהה לכול הפחות במוחו החכם של הצרכן יש בהחלט מקום למכור איכות, בידול, שינוי, ערכים, ולא דווקא מחיר.
כאן צריכה להכנס מערכת מכירות משומנת וחכמה על מנת להעביר ללקוח את המסר השיווקי, המכירתי והכדאיות שברכישת המוצר שלך.
כאן יש כפתורים מדויקים במוחו של הלקוח שלעולם לא יוכלו להשתנות ובכדי לדעת ללחוץ על כפתורים אלה חייבים לדעת מהם, חייבים לדעת כיצד מגיעים אליהם, חייבים לדעת את הטקטיקה לגשת לכפתורים אלה.
אני לא חסיד של הורדת מחיר במוצרים (דומים) למרות שגם כאן אפשר ליצור בידול.
חשוב שאנחנו כעסקים חפצי חיים נלמד את טכניקות המכירה הנכונות ונצליח.
דורון עמית יועץ שיווק
054-8087706