איזו הצעת מחיר תתנו ללקוח

איך קובעים מחיר מכירה

ישנם מגוון עסקים אשר יכולים בטקטיקת המכירות שלהם להוריד את מחיר המכירה והתחרות במחיר לעסקים אלה אני קורא "עסקי הסופרמרקט" ולמה סופרמרקט? מתוך מגוון מוצרים גדול הרי שסופרמרקט יכול לסבסד מספר מוצרים מובילים, לקרוא להם מבצע, להביא את האנשים את מרכז המכירה ואז מעבר למוצרים המסובסדים או אלה אשר קראו להם מבצע הם מאזנים בזה שאנשים רוכשים מוצרים אחרים במחירי המחירון הוא מעבר לכך, קחו לדוגמא המוצרים הפתוחים כמו מחלקת החמוצים בסופרמרקט רגיל הם מוצרים רווחיים מאחר והם נקנים בתפזורת זולה ומשווקים ללקוח במחיר מופקע. נסו לדמיין כמה אנשים מקברים את דוכן החמוצים.

רוב העסקים בתחום השירותים והמוצרים הבלעדיים (מקצועיים) אינם כאלה ולכן קביעת מחיר המכירה היא פחות גמישה מבחינת מוצר אחר יכסה את הרווח של המוצר המוביל.

הדבר מתבטא יותר בתחום השירותים המקצועיים, כאן הגמישות היא פחותה וכל מי שהולך בטקטיקה של מחיר עלול שלא להצליח בעסקיו. לדוגמא כיום יש ריבוי של עורכי דין בשוק, למעשה הלקוח לא יכול לפרוט את נושא המחיר שנאמר לו מבחינתו העבודה של נותן השירות היא אותה עבודה ולכן לא סביר לו שהוא ישלם אצל עו"ד א כך ואצל עו"ד ב כך.

אבל זה לא נכון בעליל.

עו"ד א רק סיים את ההתמחות ופתח משרד ואילו לעו"ד ב יש משרד כבר הרבה שנים והניסיון אשר יש לו יכול להביא ללקוח ערך מוסף רב ככל שניתן שבסופו של יום מתורגם לכסף מה שחסר אצל העו"ד החדש או זה שעובד מספר שנים. וזה לא רק הניסיון והשנים כמו בכל התמודדות או בכל משחק כדורגל או ספורט זה שיש לו את החשיבה היצירתית, קיצורי דרך, המשחק וכמובן הניסיון הוא זה אשר בסופו של יום יוביל את הלקוח שלו לדרך מבטחים ולצערי לקוחות את זה לא מבינים. מחשבתם היא רק העלות הבסיסית המתבקשת מהם ע"י נותן השירות.

בכלל מי שהולך בטקטיקה של מחיר ולא מבדל את התכונות האמתיות שלו הרי שיגמור לא טוב ולא יגיע למטרות שהציב לעצמו כי מכל נקודה שלא נסתכל נבין כי המטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כסף. וכסף לא מרוויחים כאשר התחרות היא על מחיר ולא על איכות.

הדוגמאות שהבאתי כאן הם דוגמאות לשם דוגמאות כל עסק חייב למצוא את הבידול שלו ולשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים להיעזר בשירותים שלהם או למכור את מרכולתם .

ישנם הרבה דרכים לשכנע את הלקוח לרכוש את השירותים או המוצרים במחיר הנקוב, ישנם הרבה דרכים מדוע מוצר יקר שמושקע בו הרבה יידע ניסיון חומרים טובים עדיף מאשר שירכוש מוצרים זולים אשר נמכרים בזול בכוונה ע"י היצרן רק על מנת שיתקלקלו מהר ויהיה צורך לרכוש מוצר חדש או בתחום השירותים עדיף בעל מקצוע עם ניסיון (ולא דווקא עם רואה החשבון שיש לו חבר במס הכנסה) אלה רואה חשבון שיש לו ניסיון ותק בגישה ובמהלכים להשיג ללקוח את התוצאות הטובות ביותר שבשורה התחתונה זה כסף.

אז מה שווה עלות או איכות החוסכת עלות בענק

תחשבו על זה בבקשה.

על תורידו מחירים כל כך מהר העיקר לקבל את העבודה

חשבו על ההשקעה, הניסיון, הלימוד שעלה לכם כל כך הרבה כסף, ועל היתרון שאתם מביאים ללקוח שגם זה מתבטא ב"המון כסף"

אנא חשבו לפני מתן הצעת מחיר

עם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן