איך צריך לפתור סכסוך בין עסקים

הכל שפיט, נפגש בבית המשפט, הנה אני מצלם בסמארטפון מקליט את השיחות שלי אתך ונפגש אצל בבית המשפט.

זה המשפט הראשון שאנשים מסתכסכים אם אנשים אחרים הם אומרים יש בית משפט, יש לי הקלטות, יש לי תמונות. בולשיט. תפסיקו לחשוב כך, בית המשפט חושב בדיוק הפוך מכם, בית המשפט לא רוצה אותכם אצלו, אין לו זמן אליכם, אתם והמריבות שלכם, זה הקליט, זה צילם, אני צודק, יש לי הוכחות, אני יראה לו כבר בבית המשפט. מה שאתם לא מבינים שביט המשפט משתוקק לזרוק אתכם אל מחוץ לאולם המשפטים.

ראשית, אחרי שישבתם שעות עם עורכי הדין שלכם וכתבתם תביעות, ואספתם ראיות, וחישבתם חישובים, ועורך הדין כבר התחיל לחלוב לכם את הכספים הגשתם תביעה. ואז שמוגשת התביעה ושילמתם לעורך הדין ושילמתם מחצית מהאגרה על התביעה לבית המשפט הצד שכנגד מתחיל להוציא כספים על עורכי דין, מציאת ראיות, שיכתוב ההקלטות, צילום תמונות, חישובים ועוד.

עוד לפני שזה מגיע לשופט אתם נקראים להליך של בירור (פישור) או איך שכל אחד קורא לזה ואז מסבירים לך שחבל שתלך לבית המשפט וכדאי שתגמרו את הסכסוך כאן ועכשיו.

אבל לא הסכמתם.

והתיק נקבע בפני השופט

והשופט/ת יוצא קצפם שהם רואים אתכם באים אליו על אחד מהסכסוכים שלכם, וזורק אתכם למסדרון "לכו תתפשרו" לא לפני שהוא מאיים עליכם שהתיק ככה, וזה לא ככה, והוא יפסוק לרעתכם, ואתם תשלמו. כל זה רק לא להעמיס את יומנו של בית המשפט ולהיות בסטטיסטיקה של בית המשפט "השופט שסוגר מהר תיקים"

ואתם לא מבינים, אם השופט צייץ לטובתכם אתם באולימפוס, מבחינתכם הרווחתם את המשפט ודפקתם את הצד השני, ואם השופט ניקר אתכם אתם מבולבלים לא בטוחים, איך זה יכול להיות אתם מקוננים בפני עורך דינכם שהוא בעצמו יודע איך נכנסים לבית המשפט אבל לא יודע איך יוצאים ממנו.

ובינתיים בזבזתם זמן, בזבזתם כסף, התרגזתם, לא ישנתם כמה ליליות לפני הדיון, טחנתם את המוח שלכם מה אגיד מה אומר ולפעמים בית המשפט אפילו לא שומע אתכם.

והשאלה עם ההוצאה, הטרחה, הייתה כדאית.

האם לא היה ניתן לפתור זאת באותו סכום שהשקעתם בבית המשפט.

אני מדבר על תיקים אזרחיים הוא חייב לי הוא הונה אותי הוא לא שילם לי וכך הלאה והלאה.

עורך דין שאומר לכם "אתם תזכו במשפט" תברחו לפני ששילמתם אגורה.

עו"ד אשר מסביר לכם את התהליך כפי שהוא טרתי משמע כבדו את דבריו.

זכרו! סכסוכים פתירים המונעים הליכה לבית המשפט גם ישאירו את כספכם אתכם, לא תתבזו ותוכלו לפתור את הסכסוך בלי בעיה. מקרים אשר לא יכולים להיגמר בפישור "אז לא" כל דבר לגופו. (כמובן שאני מתכוון על הליכים אזרחיים)

גם בבית המשפט צריכים להיות חכמים ולא צודקים.

בכל מדינה מתוקנת המטרה של בתי המשפט היא לתת לכל אזרח את יומו בין כתלי בית המשפט אך אם תסתובבו במסדרונות בית המשפט אתם "תצחקו" על מה אנשים, חברות נתבעות או מתגוננות. האם יש לזה קשר לריבוי עורכי הדין בישראל, אולי, הרי כל אחד מחויב לדאוג לכיסו ופרנסתו. אך מאחר ומדובר בכם תשקלו!

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן