, עסק חייב שיהיה לו מסר ברור לגבי המוצר שהוא מוכר…עסק חייב היום להבליט מסר אחד ולא מספר מסרים…לפעמים אנו נתקלים במודעות פרסומת בעיקר בעיתונות המקומית מודעות שנראות בדיוק כמו סלט ירקות…העיין שלנו כול כך מתבלבלת עד שאנו מהר הופכים את הדף לעמוד הבא…מסר של חברה מהווה את המוצר שלה..מדגיש את הבידול שלה, מחדד את הצורך של הצרכן לרכוש את המוצר…מסר חזק וברור הוא מפתח להצלחה של מכירה…ראו מה היה לנו בקיקה שני מסרים זול ויקר..שחור ולבן…אם זה זול אז משדרים זול…ואם יקר אז משדרים יקר…לעולם בשיווק ובמיתוג לא ניתן לשדרג שתי מסרים במסר אחד….וזה חלק מהבעייה של KIKA …בכדי שלא תהיו כמו kika שכרו לכם יועץ שיווק, או יועץ עסקי עם ניסיון במיתוג, בפרסום ובשיווק שיבין את המסר שלכם וישדר אותו פנימה לחברה והחוצה ללקוחות..אל תחסכו בעלות יועץ….
אימון עסקי
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר