חשוב לי מאד לכתוב בנושא שיווק מכירות ופרסום
חשוב לי עד כדי כך להתרכז בנושא זה מאחר ואני יודע כי אם כול עסק יוכל לתעל נכון את הכספים שלו לנושא השיווק, המכירות והפרסום, וזאת ע"י לקיחת מומחה בתחום הייעוץ העסקי או השיווק, ההחזר של ההשקעה שלו תהיה בהרבה יותר גבוהה ממה שהיום עסקים מנסים שווקים חדשים, שיטות פרסום שונות, יורים לכול כוון, לא מסוגלים לדעת "מהיכן באמת מגיעים הלקוחות" ולמעשה מכירה או אי מכירה של מוצר או שירות מסכנת משמעותית היום את קיומו של העסק.
כ יועץ שיווק ומלווה מכירות אני נוכח מיום ליום כי המכירות נעשות הרבה יותר קשות, בכול תחום אפשרי או סקטור קיים בתעשייה, בייצור, בשירותים, בקמעונאות וכול ארגון אשר מבוסס מכירות, עדיין התחושה אצלי כי רבים אם לא כמעט רוב העסקים משתמשים בכלים ישנים להבאת לקוחות או לשכנוע לקוחות לרכוש את מוצריהם.
כ יועץ עסקי אני ינסה לקרב אתכם לדברים שאני מתכוון:
גברת שבתאי יוצאת לשוק מחנה יהודה בירושלים, סביב לה דוכנים של אותם מוצרים עגבניות, מלפפונים, בצלים, מילונים, אפרסקים, לחמים, פיצוחים, דליקטסים, ומכול הבא ליד כולל ריח השוק, והמראה הצבעוני. למרות שגברת שבתאי יוצאת לשוק ומסתכלת ובוחנת את רוב הדוכנים המוח האנושי שלה דרך הרגליים שלה ייקחו אותה לאותו דוכן בו היא רוכשת 20 שנה! לדוכן הזה שימכור לה את הירקות או הפירות היא רגילה ללכת 20 שנה והיא תמשיך ללכת עוד 20 שנה. למה? מה הסיבה? האם זה בגלל שגברת שבתאי התרגלה לדוכן, או למוצר, ובכוח ההרגל אחרי הכול היא חוזרת לרכוש בדוכן הרגיל שלה, או שגברת שבתאי נשבתה אל קסמו ואישיותו של מי שמוכר לה בדוכן, ושפת הגוף שלו עם שפת הגוף שלה משדרים על אותו תדר, או אולי המוח ההישרדותי של גברת שבתאי יודע כי מהדוכן הזה אין סכנה של רמאות, עבודה בעניים, סחורה לא טרייה ואז הוא נותן לגברת שבתאי את הביטחון לקנייה בטוחה.
כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי ומתמחה גם בשיווק, מכירות ופרסום שזה החלק החשוב ביותר בתמהיל קיומו של עסק או חברה וארגון הסיפור של גברת שבתאי מתאים לכול אחד מהפעילויות שלנו כמשווקים ומוכרים, אנו צריכים להבין שלא מסרים של פרסומות כאלה ואחרות, ולא מודעות מאירות עיניים במנועי החיפוש, ולא טלמרקטינג וטלמיטינג הם אלה שיביאו לנו את הלקוחות, אנו צריכים להטמיע כי רק בני אנוש, אנשים, מוח, גוף, נפש, הם אלה שיוכלו לקרב את הלקוח אל המוצר שלנו.
ובכדי להגיע לתובנות גבוהות אלא יש צורך ללמד בעלי עסקים, מנהלי חברות, מנהלי שיווק ואנשי שירות ומכירות איך פורטים הכי נכון על המיתרים האנושיים שיביאו לנו מכירות לעסק, אם נבין שהדבר אפשרי, שהנושא הוא רציני, שהטכניקה והפעולה אפשרית ללמידה אזי הרבה מאד עסקים וחברות ישקיעו את כספם בסוג פעולה כזה ולא יבזבזו כספים לריק.
אני יכול להצהיר באחריות מלאה כי רוב העסקים והחברות עדיין נוקטים בפעולות ישנות ומבזבזים כספים ואנרגיה לשווא, אילו רק היו משקיעים בייעוץ נכון ובהכוונה וליווי נכון הסיכויים לשרוד ואף להעפיל ולגדול גבוהים מאין כמותם.