הרי חייבים למכור…איך נתקיים אם לא נמכור…דורון עמית יועץ שיווק ומאמן בתחום המכירות…העקרונות שאנו צריכים ליישם הם שניים: כול אחד מאיתנו צריך משהו ברגע מסוים, על ידי מילים נכונות ניתן לשכנע כול אדם לקנות….עובדות מהחיים!…ראשית אנו צריכים לרכוש מזון…שאנו שבעים אנו מחפשים קורת גג, אחר כך אנו מחפשים את האהבה והחברה, אחר כך את ההתבלטות בחברה, ואחר כך הזכייה בכבוד והערכה מבני האדם הסובבים אותו….זהו הצורך הבסיסי של האדם אותו אנו מכירים….עכשיו בוא נראה איך אנו מתרגמים את צורך האדם למכירות שאנו רוצים למכור לו…..1. מהו המוצר שאני מוכר ועל איז צורך אני עונה לו….2. באיזה גיל נמצא הלקוח…3.האם מדובר בגבר או אישה….4. באיזה שלב בחיים נמצא הלקוח שלי לפי השלבים שצינתי קודם?….נגיד שמדובר על מכשיר שמיעה שאני מוכר ללקוח….אז השאלה הראשונה היתה על איזה צורך אני עונה? כאן הצורך ברור….לשמוע את הסובבים אותך……השאלה השניה מה היתה גילו של הלקוח…עם הלקוח בן 70 כאן אני יכול להכנס לעולם הרגש של הלקוח ולחזק לו את הצורך בשמיעת נכדיו בטלפון או שהם איתו…..השאלה השלישית היתה האם מדובר בגבר או אישה….אם אישה הלקוחה שלי הרי אני מבין שהאסטטיקה והמראה חשוב לה ואז אני יוכל למכור לה מכשיר זעיר שגם עולה יותר יקר……שאלה לאחר מכן מהו מצבו הכלכלי של הלקוח…וכאן אני יכול להשתמש בכול פתרונות המימון שיש לי לתת ללקוח ולזכות במכירה….עכשיו השאלה הנשאלת מה מכול ההתנגדויות שחקרתי ומצאתי אותם אצל הלקוח יניעו אותו לפעולת רכישה….וכאן צריך לבוא החיבור (הסיפור) של כול ההתנגדויות למסה אחת שבסופה תהיה השאלה…בוא תכנס לחדר האודיולוגית ונתאים לך את המכשיר….נקודה…..רוצים לשמוע פתרונות מכירה גם למוצרים שלכם…התקשרו
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר