שאנחנו מדברים על עסקים, עסקים קיימים, או עסקים חדשים..אנו למעשה רובנו מתנתקים התנתקות טוטאלית מכול העולם שהכרנו קודם, חברים, הורים, משפחה, לפעמים אישה ואו ילדים…יוצא לי לטפל בבעיות שיגרתיות עם עסקים שנמצאים במצוקה תזרימית או חוסר יכולת לעמוד בהתחיבויות, התכתשות עם עובדים. ובעיות רגילות הקורות כמעט בכול עסק…ואז באה שיחה מהבית, מהאישה או מהילד…ורמת המענה של בעל העסק למקורביו דומה לשיחה עם אויב ולא אם שותף….כאילו ההתיחסות לאנשים הקרובים לנו הינו דבר מובן מאליו…קל לנו להקדיש פחות זמן לבני המשפחה כי אנו יודעים שהם תמיד יעמדו לצידנו….אנו יודעים ששום דבר לא בוער בבית אלה הכול קורה כאן ועכשיו בעסק….בתת המודעות של בעל העסק ובצדק החשיבה היא כאשר אני משקיע בעסק ושומר על העסק אזי אני עושה זאת גם לטובת מקורביי ומשפחתי….אפשר לשפןטהתנהגות זאת לכאן ולכאן רק שהאנרציה עושה את שלה ומי שלא ישמור על תא משפחתו במקודם ובמאוחר בנפילה או בהצלחה הוא יאבד גם את היקר בעולם….לכן אני צציע לקוראי…עשו את האיזון הנכון…לפעמים תגלו אוזן קשבת ומקצועית אצל אותם אלה שלא חשבתם שיוכלו לתת לכם אותה כמו בן זוג, חבר קרוב או הורים….
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם