שיווק מכירות יועץ שיווק שיווק נכון כיצד משווקים רעיונות שיווק

לא, על תאמינו כי הלקוחות שלכם הולכים למתחרים.

על תאמינו כי למתחרים שלכם יותר קל מכם!

על תאמינו כי המתחרים שלכם לא סובלים בדיוק כמותכם!

לא על תאמינו שהדשא אצל השני יותר ירוק!

כאשר יורד גשם הוא יורד על כולם, כאשר יש יובש הוא יבש אצל כולם!

דרך החשיבה כאשר מחליטים להעסיק יועץ עסקי או יועץ שיווק צריכה להגיע ממקום אחר!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומתבל אותו בליווי עסקי זה ברור שהחברה או העסק מקבלים יתרון  על פני האחרים, אבל העוקץ הוא לא בעשיית הדברים או האלמנטים ש"לא" נעשו בתחום העסק "טלמרקטינג" "פרסום בגוגל" "פרסום יותר מסיבי בגוגל" "חלוקת פליירים" "ואולי פרסום בעיתון או הרדיו המקומי" לא! זה כולם יכולים לעשות, אין אנו צריכים יועץ שיווק אשר יידע לעשות את הדברים עבורנו או להדריך אותנו כיצד עושים זאת, יותר מזה יכול להיות שהעסק או החברה בכלל לא יכולים להרשות לעצמו להשקיע ממון ולא משנה כרגע הסכום הנדרש עבור פעילויות אלה.

 מי מאתנו לא מכירים את דרכי השיווק הבנליים, הרגילים, הכלים המיושנים העומדים לרשותנו ובכלל היום כאשר אנו מוצפים במסרים של כאלה הרוצים למכור לנו פרסומים מפרסומים שונים ובמדיות כאלה ואחרות מוכרות או פחות מוכרות מה יבדל אותנו משאר העסקים או המתחרים שלנו!

 איך מוכרים ודווקא בעסקים הקטנים

ומכאן מגיע הנעץ, מכאן מגיע העניין, מכאן מגיעים לנקודה שהיא צורכת חשיבה עמוקה ומעמיקה אבל כמו תמיד היא זאת שיוצרת את הבז, לא הכלים הם החשובים בשיווק ומכירות שהרי הם בסך הכול כלים שכולם משתמשים בהם, כולם מכירים אותם, אין כאן מקום להמציא את הגלגל מחדש, אין כאן איזו דרך סתרים שרק אדם אחד בעולם יודע אותה ואין בילתה.

 כ יועץ שיווק שיווק ומכירות הוא הרעיון שעומד מאחורי המוצר, דמיון, רעיון, חשיבה יצירתית, עיצוב, שם, חדשנות, מפתיע, לא רגיל, מיוחד, כזה שיהיה נחשק בידי הרוכשים אותו, כזה שהרבה מאד אנשים ידברו עליו, זה הבסיס העומד מאחורי מוצר נמכר או שירות מוצלח. היום החשיבה היא לא ב-איך אנו משווקים או מוכרים ללקוח, החשיבה היא ברעיון איך אנו נכנסים ישירות למוחו של הלקוח ולרצון שלו להיות חלק מאלה שיש להם את המוצר! ואין דוגמא יותר טובה מזה הוא מכשיר ה-I-PHONE הנחשק (נכון אנו לא הולכים למכור IPHONE) אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

 לכן, על תאמינו כי אתם מפסידים לקוחות לטובת המתחרה, חשבו איך אנו הופכים את המוצר שלנו לכזה שהלקוח ירצה לרכוש דווקא מאתנו ולא מהמתחרה ובזה שורש העניין.

 הכותב הוא דורון עמית מומחה יצירתי לשיווק ומכירה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן