הבאתי לכם כאן בכוונה שתי מודעות שהתפרסמו בסוף שבוע זה בשבועון 7 ימים (שלמעשה הינו השבועון המוכר ביותר בישראל של ידיעות אחרונות) למעשה בזמנו כול המפרסמים הגדולים במדיה הישראלית פרסמו במוסף זה והוא היה המורים והתומים של עולם הפרסום בישראל…היום כאשר המדיה התרחבה הן בעיתונות, בטלויזיה, באינטרנט וברדיו נוצרו במות מכובדות אחרות לפרסום מוצרים או שירותים ישראליים..אך זו היתה הקדמה מדוע אני החלטתי להביא לפניכם מודעות פרסום פרי פרסומו של 7 ימים…שתי המודעות שהבאתי כאן בפניכם מפרסמות מותגי נעלי ספורט…שימו לב לפרסום של מספר המותגים שפורסמו תחת דף אחד ולמותג הבלעדי שפורסם…מה לפי דעתכם קנה או מירכז את עיניכם טוב יותר…אם תשאלו את דעתי..ודעתי המקצועית חשובה בעניין הרי שהמודעה שמפרסמת בהדגשה נעל אחת, נוצצת, יפה, דינמית, מושכת יותר מהמודעה שמרכזת את פרסומה במגוון של נעלי ספורט…בדרך כלל שאני בא היום לעשות מודעה לאחד מלקוחותי אני תמיד מעדיף להתרכז במוצר אחד מושך….על מנת למשוך את הקהל לחנותו של הלקוח, מאשר להציג לו את החנות על דף העיתון….אני תקווה כי טיפ והמלצה זאת תעזור לך בבחירת הפרסום הבאה
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם