, עסק חייב שיהיה לו מסר ברור לגבי המוצר שהוא מוכר…עסק חייב היום להבליט מסר אחד ולא מספר מסרים…לפעמים אנו נתקלים במודעות פרסומת בעיקר בעיתונות המקומית מודעות שנראות בדיוק כמו סלט ירקות…העיין שלנו כול כך מתבלבלת עד שאנו מהר הופכים את הדף לעמוד הבא…מסר של חברה מהווה את המוצר שלה..מדגיש את הבידול שלה, מחדד את הצורך של הצרכן לרכוש את המוצר…מסר חזק וברור הוא מפתח להצלחה של מכירה…ראו מה היה לנו בקיקה שני מסרים זול ויקר..שחור ולבן…אם זה זול אז משדרים זול…ואם יקר אז משדרים יקר…לעולם בשיווק ובמיתוג לא ניתן לשדרג שתי מסרים במסר אחד….וזה חלק מהבעייה של KIKA …בכדי שלא תהיו כמו kika שכרו לכם יועץ שיווק, או יועץ עסקי עם ניסיון במיתוג, בפרסום ובשיווק שיבין את המסר שלכם וישדר אותו פנימה לחברה והחוצה ללקוחות..אל תחסכו בעלות יועץ….
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם