יועץ שיווק, יועצים לשיווק, דורון עמית…מאד חשוב לי להסביר לאלה שלא יודעים מה זה מתיחת מותג….אסביר זאת בפעולה שעשיתי לפני מספר חודשים…מאהבתי הגדולה לרשת ארומה, למיתוג שלה, לנראות שלה, ובכלל לארומה פניתי אל הנהלת הרשת והצעתי להם לעשות מתיחת מותג לרשת שלהם (מתיחת מותג היא הכנסה של שירות או מוצר סינרגטי למוצרים של הרשת מבלי לפגוע בתדמית של הרשת והמוצרים שלה) ההצעה שלי היתה שהרשת תמכור גם בין מוצריה "פיצה" ותתארגן לכך….לצערי לא זכיתי לתגובה מהרשת למרות שהפניה שלי היתה מתחושה טובה…אבל אתם יודעים למי יש ראש לענות לאיזה "נודניק" יועץ עסקי שמציע להם הצעות…אך מאחר ואני לא מתבייש, ופונה להרבה חברות חלק מקבלים את יעוצי וחלק לא..לא התרגשתי במיוחד…והנה לפני כחודש אני מוצא את "ארומה" מותחת את המותג שלה עם תחום הגלידה…ראה מודעה מצורפת…אני אוהב את ארומה אני שוב מזכיר זאת אני אוהב מותג שיש לו משטר של ניראות, משטר של מיתוג, חידוש במיתוג, וזה מבחינתי מותג חי ונושם….כך צריך להתנהג מותג….שאפו לארומה-יועץ שיווק, יועצי שיווק, דורון עמית
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם