יועץ שיווק, יועץ פרסום, דורון עמית…בשנת 2005 הוציאו מפרסמים בארצות הברית 47.4 מיליארד דולר על פרסום בעיתונים, סכומים דומים הושקעו בטלביזיה ובדיוור ישיר..ומשנה זאת המדיה המוזכרת נהנת רק מגידול של 5% בלבד… לעומת זאת גדל הפרסום האינטרקטיבי דהינו דרך רשת האינטרנט ב-30% ..ולה זה קורה….בשנים האחרונות מודעות הפרסומת והקמפיינים בכלל שכחו איזה מוצר הם מפרסמים, מה איכותו, אם טוב, הוא בריא, והוא עונה על שברון הלב של הלקוח…הפרסום הרים סטארים בדמות שחקני קולנוע, אנשי ריאלטי, ידוענים למינהם וזאת מתוך התובנה כי עם יגיד את מה שיגיד ידוען על מוצר מסוים אזי הלקוח יקפוץ על העגלה ירוץ מייד לחנות וירכוש את המוצר….במילים פשוטות המפרסמים היו מוכנים ללהק כול יוצא ריאלטי רק בכדי שיתן בקורת טובה על המוצר שהוא מייצג…..אבל….מה שמשום מה לא הבינו כול המפרסמים…שהלקוחות של פעם הם לא הלקוחות של היום….לדוגמא את סיגריות המלבורו הציג איש המלברו קולונל סנדרס ואת נייקי ייצג מיקל גורדן…וכול זאת בתקווה שאנשים יגידו עם מיקל גורדן נועל נייק אז מי אני שלא אנעל נייק….אבל..מצד שני מה שהתפתח…הוא…שבכדי לבדוק עם הנעל של נייק באמת טובה או נוחה…כול מה שהלקוח צריך לעשות זה לשאול שאלה ברשת "האם הנעליים של נייק טובות או לא" והתשובות יזרמו כמו מיים….ולכן מה ישכנע את הלקוח לרכוש את הנעל..מיקל גורדן או חוות דעת של קונים (דרך אגב גם בישראל קמו אתרים שכול תפקידם לתת ציון למוצרים על פי דעות רוכשים) וזו הפרסומת האמיתית…כבר למדנו ש-95% מההחלטות על קנייה נעשות ע"י המלצה של חבר או המלצה בכלל….אז בשביל מה להשקיע כול כך הרבה כסף על טלנטים ופרסומות יקרות…לא פלא שלאט לאט ענף הפרסום כמשווק מדיות הולך ופוחת….חשבו על זה בקמפיין הבא שלכם…דורון עמית יועץ שיווק, יועץ פרסום….
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם