דורון עמית יועץ שיווק, מהו מותג…מותג טוב פונה אל הרגשות, הרגשות מניעים את רוב ההחלטות, מותג משפיע בעזרת חווית התקשרות חזקה זוהי נקודת התקשרות רגשית שמתפרשת אל מעבר למוצר עצמו….התדמית היא המציאות, היא תוצאת המעשים שלנו, אם התדמית שלנו גרועה והביצועים שלנו טובים זה אומר שלא הצלחנו לתקשר עם הלקוח בצורה טובה אם התדמית נכונה והיא משקפת את הביצועים הגרועים שלנו זו אשמתנו כמנהלי מותג גרועים, אם לא נדע מהי התדמית שלנו לא נוכל לתקשר או לנהל…..יש מסר אחד וברור למותג אותו אנו צריכים לזכור….המותג עוסק בלקוח לא במוצר, המותג עוסק באנשים ושוב לא במוצרים, מותג עוסק בלקוח ולא בחברה, מותג מצויין הוא כזה שמשפיע על חייכם….ראו מה עשתה סופר פארם לתרבות צריכת הקוסמטיקה שלכם…..(אתם מתארים את עצמכם ללא סופר פארם?) סופר פארם הוא מותג שמפרט מה הוא עושה לך הלקוח ולא מה הוא משווק….למעשה הרעיון של המותג "סופרפארם" הוא הגיינה…הגיינה שבלעדיו לא תוכלו לחיות…את זה הצליחה "סופרפארם" להחדיר בכם וזה גדולתו של מותג…..לעומת זאת קחו את קוקה קולה….המיתוג שלו "טעם החיים" רבים מכם יאשרו שזה טעם החיים ולרבים אחרים יש כבר טעם חיים אחר….ועוד הרבה דוגמאות של מותגים גדולים שיצרו סיסמאות נכונות שנשמרו עד היום וכאלה שכבר יצאו מהאופנה…כי מי באמת מאמין שקוקה קולה זה טעם החיים שיש עוד מיליון משקאות אחרים בשוק…..דורון עמית יועץ מיתוג
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם