כיועץ מיתוג חשוב לי לתת לקוראים את המאמר כמה טיפים והמלצות והיה ואתם חושבים על יצירה של מותג…ושאני אומר יצירה של מותג חזק וטוב עם זה בשוק המקרו אני מדבר על מותג כמו "סופרפארם" אשר באמצעות המותג שיצר שינה ועשה מהפכה בתחומו….ולהלן….מותג חזק הוא מותג אשר: 1. מגדיר מטרה יחודית, רעיון גדול המתבלט מתוך ההמון, שמרחיק לכת מעבר למוצר או לענף שמייצג עניין בעל ערך…2. משקף את הלקוח ויוצר אצלו תדמית ומוניטין רלונטיים ואישיים….3. מעודד לקוחות לרצות להגשים יחד רעיון גדול ומושך….4.מעודד את הלקוחות לעשות יותר, מחזק את התועלת ותומך ביישומה, אבל מאפשר גם לעשות יותר…..5. מעגן את הלקוחות סביב משהו מוכר וחשוב מבחינה ערכית בשעה שכל האחרים בשוק ממשיכים להשתנות….6. מתפתח עם השווקים והלקוחות מאפשר לעבור בקלות לשווקים חדשים ולתמרן בין עיסוקים שונים….7. מושך לקוחות, יוצר סדר עדיפויות רצוי מעודד רכישות ומצליח לשמור על מחירים גבוהיים….8. שומר על מיטב הלקוחות בונה את נאמנותם מציג להם שירותים חדשים ומושך מהם המלצות….מותג חזק רק אם הוא יתמיד בהצלחתו….מותג הוא דבר מתמשך..מותג חייב לחדש ולרגש ואם הוא כזה הוא מותג חזק…גם בלי פרסום כול כך מסיבי לשמירתו-דורון עמית יועץ מיתוג
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם