יש לנו כתם בבנק אפשר להמשיך

1.000.000 אזרחים בישראל מסורבי אשראי.

לאותם 1.000.000 אזרחים יש אישה, ילדים, מה שאומר שמסורבי האשראי הם X 1.5

אז אם בישראל יש קרוב ל-900.000 אלף תושבים, נוריד ילדים, נוריד קשישים וזקנים המתפרנסים בדוחק מקצבאות הביטוח הלאומי (ולא מהווים כוח קניות משמעותי)

מה שאומר שכוח הקניה הפוטנציאלי שלנו עומד על 4.000.000 מיליון לקוחות.

אבל, והאבל הוא גדול:   

  1. אלפי אתרי קניות ב אינטרנט בכל העולם.
  2. השמיים הפתוחים לאלה היוצאים לקניות ברחבי העולם.
  1. רגולציה המטיבה עם יבוא אישי.
  2. רשתות ענק שנכנסות לשוק הישראלי
  3. מיקור חוץ בהודו, פקיסטן, ויאטם, סין, סרילנקה המייתרים עובדים ישראל.
  4. תחרות מטורפת של הורדת מחירים במסעדות, בשירותים ומה לא.

ועדיין יש 1.000.000 מסורבי אשראי פועל יוצא של תיקים עכשוויים בהוצל"פ או כאלה שסיימו את החובות שלהם אבל המערכת העסקית תזכור להם לעוד שנים את זה שהיו להם תיקים בהוצל"פ.

גופים פיננסיים אלה לא מפנימים כי המציאות העסקית השתנתה מקצה לקצה, מצד אחד הם לחצו את הלקוחות במתן הלוואות, מכל כוון, רק בכדי שיוכלו לגרוף את הרווחים הענקיים של גופי המימון כולל הבנקים, חברות כרטיסי האשראי, ההלוואות החוץ בנקאיות, הלוואות חברתיות והלוואות בשוק האפור. אפילו הועדה שישבה בחוקקה חוקים מקלים בהוצל"פ לחייבים תרצו את הרפורמה ב"מתקפת האשראי" שבעל העסק או האזרח הישראלי ספג.

"במאמר מוסגר" השוק הישראלי מייצר כל שנה עלייה של מאות אחוזים בפתיחת תיקים בהוצל"פ, בקצב הזה כאשר גם אדם שסגר את תיקיו בהוצל"פ נחשב מסורב ע"י הגופים הפיננסיים תוסיף להם את אלה שנכנסים : לבנקים לא יהיה למי למכור כספים ואז הם יחפשו בנרות איך לדחוף עוד הלוואות ללקוחות רגילים כאשר כתוצאה מזה גם הם יחנקו מההלוואות ולא יוכלו להחזיר "כי המציאות הכלכלית והעסקית אין מי שיודע לאן פניה"

קראו עוד איך מצליחים למכור

הרגולטור חייב להיכנס בסוגיה. 

למען כלכלה בריאה אנו צריכים עוד עסקים, עוד יזמים, עוד פעילות עסקית עוד המצאות ופטנטים, ואותם מסורבים בהווה ובעתיד יש להם הרבה מה לתרום למען מטרה זאת. מדינה מבוססת על העסקים הקטנים שלה ולא על העסקים הגדולים שמשלמים בין 0-5% מס, ומקבלים מענקים מהמדינה בעוד עסקים קטנים משלמים את המס המלא, התרומה שלהם לתל"ג היא גבוה והם מעסיקים את מרבית העובדים במשק.

בינתיים אני רואה שמפעלים מצליחים בישראל שקיבלו תמיכה מסיבית ממשלת ישראל נמכרים לסין, להודו, לארצות הברית ועוד, מפעלים חדשים לא מוקמים מעבר להייטק, עסקים קטנים קורסים 45 אלף רק בשנת 2017, והדבר היחידי שאני רואה שהמדינה עושה: "דוחפת עוד הלוואות בדמות הלוואה בערבות מדינה" שרק היא עצמה הביאה לקריסה של עסקים.

המפקחת על הבנקים ומשרדי האוצר חייבים להוריד הנחיות כי יש להתנהג לכאלה אשר קרסו והתרפאו שהם לא אנשים פושעים, גנבים, שודדים, רוצחים, אלה אנשים שכשלו עסקית וזה ממש לא היה קשה להיכשל עסקית בעשורים האחרונים.

כמו שהמדינה ביקשה באמצעות הרפורמה להביא אזרחים למסלול חזרה לחיים העסקיים יש לממשלה מכוח אחריותה על מוסדות המימון להציב קריטריונים שכן יחזירו אותם למסגרות האשראי למען פיתוח העסקים שהם רוצים לפתוח. ניתן להתנות זאת בכל מיני תנאים כמו לדוגמה מי שהיה לו תיק בהוצל"פ ושילם את חובו ילווה באמצעות יועץ עסקי לפיתוח העסק שבחר בשום שכל ובביטחון.

ראש ממשלת ישראל טוען בפני כל עם ועדה שאנו אומה של אנשים חכמים אז זאת לא תהיה בעיה ליצור מנגנונים יצירתיים.

בינתיים מי שהוא מסורב אשראי ובראשו פתיחה של עסק כדאי שיתייעץ אם יועץ עסקי וימצא פתרונות עד שהמדינה תתעשת. "ויש פתרונות"

אנא קראו המלצות נוספות

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן