האם הואקום שנוצר בנפול אמון הצרכנים הינו חלון הזדמנות לעסקים קיימים ומיזמים עסקיים חדשים?
כן, וכן בגדול, כיועץ עסקי ובעל ניסיון רב בתחום היזמות הייעוץ והליווי העסקי אני רק יכול לשמוח עבור אותם עסקים קטנים כגדולים או יזמים חדשים אשר חלון ההזדמנויות העסקי נפתח בעבורם בנפול אמון הצרכנים במותגים הגדולים. שמעו מה אומרים המנכלים הגדולים של המותגים לאן הם מכוונים את השיווק שלהם..לרשת החברתית..מקום שגם פנוי ומוכן ליזמים החדשים ולעסקים הקיימים שלא יכלו להנות מפירות משרדי הפרסום הגדולים והמדיה הפרסומית היקרה.
כ-יועץ עסקי ושיווקי אני רואה הזדמנות פז לעסקים ולמיזמים חדשים דווקא היום לפרוץ את המחסום ולמלא את הואקום שנוצר בעקבות כול האנדלרמוסיה שהוכיחה לצרכן הישראלי כי המותג חייך אליו במודעות פרסומת מפתות אך פרע זאת במחירי מוצר ושירות יקרים לעין ערוך.
רוצים לשמוע איך אפשר היום לפרוץ ולהתברג גבוהה בעלויות נמוכות. התקשרו