איך משווקים את האתר העסקי

שיווק אתרים באינטרנט, יועץ שיווק באינטרנט, קידום שיווק באינטרנט  בירושלים

איך משווקים אתרים באינטרנט

האם יש שיטה בדוקה לפרסום ושיווק אתרים באינטרנט?

האם נכונה האמרה הנאמרת על ידי מפתחי אתרים כי ברגע שהאתר עולה אתה הלקוח יכול להתחיל ליהנות מפניות של לקוחות?

האם האינטרנט הוא המדיה הפרסומית החמה ביותר בשוק?

ואם כן מה? באנרים בפורטלים המובילים, קישורים מאתרים חזקים, קידום אורגני במנועי החיפוש, קידום באמצעות תשלום PPC?

מתחיל להיות "בלגן" ברשת. לאט לאט  אנשים מגלים כי השיווק באינטרנט הוא הדבר הכי נכון לעשות. לאט לאט מבינים היום משווקים כי צרכנים שרוצים לרכוש מוצר ראשית רצים למנועי החיפוש ובראשם "גוגל" מנוע חיפוש עם רייטינג של למעלה מ-90%. כן 90% שאחריו בא מנוע החיפוש BING של מיקרוסופט עם רייטינג של כמעט  5%. אז אתם מבינים מדוע כולם רוצים להיות בתוצאות מנועי החיפוש של "גוגל"?

אבל איך אפשר הסטטיסטיקה מדברת כי רוב האנשים מקליקים על התוצאות הראשונות ובמקסימום בדף השני – תוצאות אלה הם בסך הכול 20 תוצאות חיפוש אורגניות (אורגני משמע אתרים שמתפתחים לאט בשיטה טבעית בעקבות חומר כתוב וממוקד על נושא האתר שלהם) נכון יש עוד 10 תוצאות חיפוש שמופיעות בעמוד הראשון של "גוגל" אבל אלה תוצאות ממומנות הווה אומר כול לקוח שמקליק על התוצאה ב"גוגל" מחייב בפעימת מונה את המפרסם. (לפעמים מחיר לפעימה יכול להגיע גם ל-50 ₪)

לפיכך מה קורה עם שאר מאות האלפים שרוצים גם הם להופיע בראש רשימת הדפים שגוגל מעלה כתוצאה מחיפוש שאילתה מסוימת או מוצר כלשהו? מכאן תבינו עד כמה הדבר קשה וכמה נושא של קידום אתרים הינו עבודה קשה קשה עד מאד.

ישנם לקוחות שאני יועץ להם ומלווה אותם בתחום השיווקי אם אתר מעניין ומעוצב יפה אבל אתר שמעניין ומעוצב יפה בלי קידומו במנועי החיפוש של גוגל הוא אבן שאין לה הופכין. שהרי לא מספיק שרק האתר יהיה יפה וישמש כחלון ראווה לעסק צריך גם להכניס לקוחות לאתר ויותר מזה ליצור מהם לידיים או הזמנות. קרי תשלום בקופה (זוכרים בעולם העסקים אנו עושקים בכסף בלבד)

שיווק באינטרנט ובפרט בבמה המרכזית קרי מנועי החיפוש הוא כורח המציאות, והשאלה כרגע איך יוצרים לכול כך הרבה עסקים בארץ ובחול יכולת ליהנות גם מהופעה בבמה זאת. סקרים אחרונים שהופיעו ברחבי העולם בשלוש שנים האחרונות מדברים על זה כי יותר ויותר לקוחות שבויים של עסקים כולל כאלה שנהנים מחברות במועדון או בתוכנית הטבות עדיין לפני כול רכישה פונים אל מנוע החיפוש של גוגל למצוא את הספק היותר זול מבחינתם ועוד מרחיקים לכת שפונים אל אתרים להשוואת מחירים.

מה שאומר לנו המשווקים כי העולם העסקי והשיווקי הולך ונהייה יותר ויותר קשה ובקרוב נוכל כבר להגיד בלתי נסבל- קחו את הענף שלי יועץ עסקי בתוצאות החיפוש שלו עולים למעלה מחצי מיליון תוצאות בהקלקה על המילה "יועץ עסקי" הרי זה ברור שמי שבאמת רוצה יועץ עסקי לא ירחיק מעבר לדף השלישי שזה אומר שהוא "אולי" יבקר ב-30 אתרים (שזה מספר הזוי אבל אפשרי).

אך אסור להיות נואש?

עדיין יש את האפשרות לקידום אורגני של העסק שלכם.

אם מדובר בעסק גדול שיש בו אלמנטים שירותים כאשר לקוחות מקבלים ערך מוסף ממנו אזי שהוא יתקדם מהר יותר מעסק המשדר חנות או מכירה או תדמית.

עולם שלם עומד מאחורי תחום קידום האתרים בישראל ובעולם, עולם שהידע בו מועט עקס סירובה הנכון של "גוגל" לנדב מידה כיצד ניתן להגיע למקומות הראשונים בגוגל גם בקידום האורגני וגם בקידום הממומן, ומקדמי האתרים ומרצי תכניות הפרסום בתשלום שוברים יום יום את הראש באיזה דרך או שיטה הקידום של העסק בו הוא מטפל יעלה מעלה וייתן את התוצאות הרצויות.

ככול שהעולם הפרסומי התקצר למדיום אחד, מדיום חזק ושולט ללא עוררין כך נהייה יותר ויותר קשה להתחבר אליו ולהיות בעל דומיננטיות בסוג שיווק זה.

זה לא שאמרתי קדיש על שאר צינורות הפרסום שאני מאמין בהם באופן כללי ויש לי את הניסיון בלהרים מותגים שלמים עם תקציב פרסום זניח ביחס למכירות המוצר.

על מנת למצות כול אפשרות בכדי לשווק יותר ולשרוד עסקית ושיווקית כדאי שנשב ביחד וננסה לכוון אתכם מתוך המקצועיות והידע שלנו בתחום השיווק הדיגיטאלי והקונבנציונלי שעדיין לא נס ריחו.

התקשר לדורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן