טיפים להעלות מכירות בעסק

כ-יועץ שיווק ופרסום אני רוצה להוסיף ולהעמיק בנושא הפרסום, כאשר אני מזכיר שיטות וצינורות פרסום למען קידום מכירות, הגברת מכירות, והגדלת מכירות אני מתכוון לצינורות פרסום בעלויות נמוכות.

ענף הפרסום בישראל בהאטה גמורה, עיתונים נסגרים, תחנות טלוויזיה לפני סגירה, אתרי האינטרנט בירידה, אך עדיין יש מספר ערוצי פרסום בעלויות נמוכות שיכולות להגביר את כניסת הלקוחות לעסקך.

לא קצו כול הקיצים על תחום הפרסום, עסק ללא פרסום הוא כמו מטוס ללא כנפיים.

המלצות להגברת מכירות ללקוחות, המלצות למכירות, המלצות לשיטות מכירה, המלצות לשאלה המרכזית איך למכור, המלצות לאנשי מכירות, המלצות להגברת מכירות, המלצות להגדלת מכירות, המלצות לשיטות פרסום – כל זה ועוד במאמר …

בטיפול עסקי ושיווקי בתחנת דלק קטנה באזור הדרום בישראל שסבלה מהאטה ומיעוט לקוחות החלטנו לאחר שארגנו את מבנה התחנה, תזרים המזומנים שלה, וניהולה להגביר את המכירות:. לצורך כך רכשה התחנה  מערכת חדשה של מתקן לרחיצת מכוניות והריצה פרסומים באזור בנושא רחיצת המכוניות. המוטו העיקרי של המודעה הייתה: גירוי שברון הלב של אזרחי המדינה המשלמים הון עבור צריכת המים שלהם, ועלות החשמל שהתייקרה בצורה דרסטית. ידענו בהחלטה השיווקית שלנו לנגוע בשברון הלב של הלקוח (קרי מחיר מים וחשמל אסטרונומיים) ולהציע לו רחיצה במחיר סביר, במכונה השוטפת יחד עם פוליש ואקס, עיתון ביום שישי חינם בתדלוק +מתנה נוספת עץ ריח. כך שבמהלך שיווקי קטן, ובגירוי נכון של שברון לב הלקוח והפתרון שמוצע לו הצליחה התחנה להגדיל את אחוז הרכישות אצלה במאות אחוזים.

סיפור זה יפה לכול תחומי העסקים.

לכול עסק יש את ה "פתרון" האולטימטיבי להגדיל את המכירות שלו.

כול עסק במהלך קצר יכול לגרום לעצמו לגייס יותר לקוחות. (ולא בהשקעה גדולה)

לא כול עסק יכול להשקיע ברכישה של מכונה בסדר גודל של מכונת השטיפה שהזכרתי.

אשאר בתחום המים והחשמל שעלותו יוצרת שברון לב "ענק" בתקופתנו. ונשליך את זה על עסקים נוספים רק לצורך המחשה "מכבסות" לדוגמא, אינסטלטורים, חסכם מים, התקנות אל-חוזר בשעונים הראשיים של בתים, ועוד הרבה אפשרויות בתחום.

הזכרתי כאן את הקמצוץ של הקמצוץ רק בנושא קטן אחד אבל לצורך ההמחשה כיצד מגבירים מכירות, מה הם שיטות מכירה, איך למכור, איך מגבירים מכירות, וכמובן איך מגדילים מכירות אמשיך להמלצות הבאות:

אחד מלקוחותיי הגדולים עוסק בתחום הרפואה, תחום אשר אליו נדרשים אנשים רבים, אך בגלל עלויות המכשירים אותה משווקת החברה והתחרות הענקית באותו תחום בישראל גרעה מהחברה רווחים במשך שנים. כאשר החברה הסכימה לרכוש את שירותי, ולאחר שערכתי סדר בתחום הניהול של החברה, הגעתי לתובנה כיצד החברה פונה (גם כאן) לשברון הלב של הלקוח. ואכן מצאתי את הנוסחה והבאתי לסטודיו שלנו את הקונספט השיווקי, ובנינו מסר שיידבר אל שברון הלב של הלקוח, וייתן לו גם את הפתרון, מאחר ולא רצינו כי מתחרי אותה חברה יעתיקו מיד את הקונספט השיווקי שלנו בחרנו את צינורות הפרסום בקפידה וייעדנו אותם ישירות ללקוח הפוטנציאלי. על הצלחת המיזם, הקונספט, יוכלו לספר לכם בעלי החברה שמחברה שעמדה לפני סף פשיטת רגל תוך שנה הפכה לחברה המחוזרת ע"י הבנקים, וידינו עוד נטויה.

לכול עסק, לכול חברה, יש את ה-"משהו" שיכול להוציא את המרצע מן השק.

לכול חברה, לכול עסק, יש את המשהו המוחבא שברגע שיימצא יכול להפוך את פני מכירות החברה.

גם חברה שחייה, ומשווקת, ולא נמצאת "היום" בבעיה של מוצר או מכירה, יש את ה"משהו" שיוכל להגביר מכירות, להגדיל מכירות, ולשפר את שיטות מכירה.

דוגמא נוספת שארצה להביא כאן לפניכם לקוחה מתוך לקוח אשר עיקר עבודתו נדרשת ע"י לקוחות בבתיהם. הקושי היה כיצד אנו מגיעים ללקוחות הפוטנציאלים בתקציב שיווק קטן, ולאחר שמצאנו את הדרך, הבעיה שעמדה לפנינו הייתה איך מכניס הלקוח הפוטנציאלי את המסר אליו הביתה. גם כאן שיתפנו את הסטודיו שלנו וייצרנו עלון עם מסר כניסה לתוך הבית, ידענו כי הדעה הרווחת שעלונים ודואר זבל נזרקים מיד עם הגיע הלקוח לתיבת הדואר שלו ועוד במעמד לקיחת דברי הדואר הוא ממיין וזורק את העלונים הפרסומיים לפח". ואכן קונספט העלון, המסר, העיצוב יצר מצב שהלקוח לא יכול היה להתעלם ממנו ולפח הוא לא נזרק.

אני כמובן לא מזכיר בכתבת המלצות זאת את אותם סקטורים שנעלמו מהעין וזאת בגלל חילוף קטגוריות שלמות כמו מכוני הפיתוח של מצלמות הסטילס (תחום שנמוג לו מהעולם) או תחום המדפסות הביתיות שמחקו את הצורך להשתמש במכוני צילום מסמכים, או להבדיל את רוב חנויות ה"טמבור" מי שזוכר, שהתחלפו ברשתות "הום סנטר" או "אייס". וכמובן את המכולות הפרטיות שהתחלפו במותגי "ענק" ועוד רבים אחרים. למרות שאם תשאלו אותי גם מכולות שכונתיות אפשר לקדם את מכירותיהם ולייצר מהם אלטרנטיבה לרכישה ברשתות הדיסקאונט או רשתות המזון הגדולות.

כאשר העסק נמצא בתהליך ההישרדות שלו בשווקים הישראלים, אין את הזמן והיכולת להסתכל על העסק מבחוץ ולבנות לו מערך מכירות מתקדם שיתן מענה למגוון רחב מאד של לקוחות.

זה לא שהצורך לרכישות נעלם, ולקוחות לא רוכשים, פשוט כוח הקנייה של הציבור קטן, ההיצע גבר והכפיל את עצמו מספר פעמים, עסק אשר יידע לשדר ללקוחותיו מסרים ברורים אשר יפגעו בשברון הלב של הלקוח, ויתנו לו הצעה מפתה (לא דווקא במחיר זה הדבר הכי קל אבל הוא שוחק רווחיות וממית את העסק.) ומענה מדויק לצרכים שלו, הכוללים פיתויים רציונליים המתקשרים במוחו של הלקוח. הוא עסק אשר יכול לשרוד ואף להתעלות ולשגשג. בכול זאת אנו אוכלוסייה של 7 מיליון איש.

לסיכום: נושא הגדלת מכירות, בידול מוצרים, שיטות מכירה, איך למכור, הגדלת מכירות, שיטות פרסום הוא עסק למקצוענים. ומאחר ואני יודע כי העסק הוא עיקר חייך, ופרנסתך תלויה מההכנסות שהוא יצור, חשוב לך כי תיאזר במקצוענים לשרידות והתפתחות העסק שלך

אנו חייבים לשים לנו כנר לרגלינו הוא בדיוק כמו ילד קטן ומתפתח. אנו חייבים להפנים שעסק חפץ חיות חייב להמציא את מעשיו כול יום מחדש. אנו חייבים לזכור כי מה שהיה חדש אתמול כבר ישן היום ולכן במגירות שלנו צריכות להיות הרבה תוכניות לגבי העסק שלנו.

העסקים היום בישראל הם בהחלט אלה המשווקים מוצרים ומשווקים שירותים. אנו משווקים מוצרים ושירותים של כאן ועכשיו, אנו צריכים לעניין את הלקוח כאן ועכשיו. ולכן המסרים שלנו צריכים להיות עקביים אבל השיטות שלנו צריכות להשתנות. זכרו שכעסק חדש ללקוח אנו צריכים לתפוש את עינו ב-שניות מועטות, יותר מזה אנו מחויבים להשקיע בלקוח על מנת שזה יביא לנו לקוחות נוספים.

סקר צרכני אחרון שנעשה הראה כי בתקופתנו אנו למעלה מ-70% הם לקוחות שהגיעו מפה לאוזן. על מנת לעמוד ביעד זה אנו מחויבים לתת רמת שירות שונה, זכירה, ייחודית, לא רגילה, לא שגרתית על מנת שהלקוח יהיה איש המכירות הטוב שלנו.

כ-יועץ עסקי אני רוצה לספר לכם שבעשורים הקודמים שנחשפתי לתרבות הצרכנית האמריקאית לא הבנתי למה אנשי המכירות במרכזי הקניות התייחסו ללקוחות שהחזירו מוצרים הרבה יותר בקשב ועניין מאלה שרכשו מוצרים חדשים.(אמרתי לעצמי מה הטמטום הזה שהרי ראיתי איך חברי הישראלים רוכשים מוצרים משתמשים בהם ומחזירים כדבר טבעי לחנות) ואז הבנתי כי האמריקאים זה לא רק "הישראלים" זה מדינה של קרוב ל-300 מיליון איש וכאשר לקוח מחזיר מוצר והחנות מקבלת את המוצר היא למעשה רוכשת לעצמה לקוח מרוצה שמביא עוד לקוחות ומכירות לחברה. מכאן אני רוצה לשכנע את אחי הסוחרים, בעלי העסקים, מנהלי הרשתות, תשמחו ותאירו פנים ללקוח שמחזיר סחורה. על תעשו זאת רק בגלל שהחוק שונה ואתם חייבים לעשות זאת. עשו זאת מתוך שמחה, עשו זאת תוך כדי התלהבות, הראו ללקוח שחנות או עסק כמותכם לא נפגע מהחזר סחורה ההיפך הוא מזמין את הלקוח וסבב מרעיו לחזור אליכם.

מכירות, שיטות מכירה, איך למכור, איש מכירות, הגברת מכירות, יועץ שיווק, שיטות פרסום, הגדלת מכירות בעסק, איך מוכרים, הגדלת מכירות, שיטות מכירה זה לא רק אופן ביצוע המכירה זו גם התנהגות מיוחדת כלפי הצרכנים, ובפרט הצרכנים של היום.

אתם חייבים להפנים ולקבע שיטות מכירה מתקדמות בעסק שלכם.

צרו  קשר עם דורון עמית וגם אתם תהינו מיתרונות מכירה מתקדמים

התקשרו לדורון עמית ויחד נעבוד על קידום והגברת המכירות בארגונך!

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן