מה זה שימור לקוחות

מה זה שימור לקוחות

עצה דרמטית לשימור לקוחות בחברות השירות הגדולות.

כאשר התחרות מתחרה על מחיר ולא על שירות ואיכות, כאשר הלקוח לא מתחייב לשמור אמונים, כאשר בפני הלקוחות פתוחים אלפי הצעות שיווקיות, כאשר נושא  של שימור לקוחות הפך גם לתפעול יקר מצד נותני השירות וגם לחוסר יכולת לגבות את מחיר השירות מהלקוחות, צריך להמציא מנוע חזק ומחוזק שיניע את הלקוח להשאר נאמן למותג הקיים. (לדוגמא אם מדובר בחברה סלולרית-אז חובה להמציא מנגנון חכם שישאיר את הלקוח בחברה הסלולרית שלו ולא יתפתה לחברה אחרת) פעולה זאת מתאימה לכול חברה משווקת הפועלת בשיטה של מתן שירותים חודשיים קבועים. חשוב לדעת לבנות אסטרטגית שימור לקוחות חזקה ואפקטיבית.

כ-יועץ שיווק , למנוע הזה אני קורא כסף.

אני טוען שמאחר והמחיר הפך להיות המניע של הלקוח להיות או לא להיות עם ספק השירותים שלו, אנו הספקים נענה לו באותו מטבע, דהינו, כסף.

כ-יועץ שיווק, אני מציע לקבוע פרמטרים של שימוש שוטף בשירותים (ושוב אני חוזר לתחום הסלולר אשר לימדו אותנו שאם נדבר יותר אזי המחיר שלנו פר שיחה יירד ואז נקבל זיכוי בגין השיחות שהגיעו ליעדים) כך אני רוצה שלקוח בכול תחום של שירות, ובפרט בשירותים התחרותיים ביותר בישראל, לקוח שיעמוד ביעדים שנקבעו לו ע"י הספק…יקבל בסופו של חודש או בסופו של רבעון "ציק" כן "ציק" כספי החזר על עמידה ביעדים…כן זה נשמע מוזר אבל תחשבו, יש בזה הרבה ייתרונות, יתרונות שלא יסולאו בפז.

לקוח שיעמוד ביעדים ויקבל סוף כול חודש או רבעון "ציק" יהיה לקוח נאמן מאין כמוהו.

לקוח שיודע כי הוא אמור לקבל ציק למרות המודעות שלו הוא תמיד יופתע לקבל ציק מודפס עם שמו מחברה מכובדת הגם שמדובר ב-20 ש"ח.

לקוח כזה רק ידורבן להמשיך ולעמוד ביעדים שלו ולו רק בכדי שתהיה לו ההזדמנות הסקסית הזאת  לפתוח מעטפה של חברה מובילה עם ציק לפקודתו על שמו.

חשבו מה זה יעשה ללקוח, חשבו מה הציק יעשה ללקוח, חשבו איזה רמת זכירות וציפייה יכולה להיות ללקוח, חשבו כמה לקוחות יכול לקבל העסק רק כתוצאה מפעולה זאת שמתומחרת בתחשיב המכירה של העסק.

חשבו איזה רעש תקשורתי זה יכול להביא לעסק.

ובנינו מה ההבדל, זיכוי לחשבון או ציק יפה ומפואר!!!

ואני אומר לכם בבירור ובבטחה כי פעולה זאת תשאיר הרבה לקוחות, ולקוחות מרוצים, והרי זה מה שאנו רוצים לא?

דורון עמית – יועץ שיווק, שיווק אסטרטגי

054-8087706

www.doron@doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן