עיתונות, תקשורת, מדיה…היא יצרן של חדשות…למעשה כול תפקידה הוא להביא את החדשות הכי חמות למדיה, לקוראים, למאזינים….והשאלה הנשאלת האם התקשורת לא יוצרת חדשות, האם התקשורת לא רצה לכול מי שרק פותח את הפה ובפרט אלה שנמצאים למעלה בממשל בין מקבלי ההחלטות…האם התקשורת נותנת במה לכול אחד שרוצה להעביר מסר כזה או אחר בכדי שיקרה משהו בעל אינטרס עבורו או עבור הארגון אותו הוא משרת…האם התקשורת לא מתעתעת בנו שהיא נותנת את הבמה לכול מי שיחפוץ לזרוק "חדשה" לתקשורת….כול מה שאמרתי כאן נכון…תקשורת היא כלי מלחמה הכי מסוכן בשנות ה-2000…והאם התקשורת פועלת באיזון, האמת אנחנו רוצים להאמין שכן….אבל מה כול זה וליעוץ עסקי שאנו מדברים עליו כול הזמן….ואני אומר לכם…התחושה שלי שהעם הציבור מתנדנד כמו בספינה באמצע סערה בלב ים….הוא נזרק ימינה ונזרק שמאלה ואין אמצע…זו התחושה שאתה נצמד לתקשורת וקורא רואה או שומע את מה שיש לה להגיד…בבוקר הבורסה עולה בגלל ידיעה כזאת למחרת היא כבר קורסת בגלל ידיעה של מישהו אחר….בבוקר אומרים לנו ככה ובלילה מישהו אומר לנו אחרת….למה נאמין? במה נחזיק? עם מה נתחזק? איך אנו צריכים לקחת את התקשורת…יש ציניקנים שיאמרו..עזבו..הכול שטויות עשה מה שאתה מבין שהרי למחרת היום עוטפים עם אותם עיתונים דגים בשוק….אבל האם באמת נוכל להתאלם..או נמשיך להיות מטולטלים מצד לצד על פי אינטרסנטים שמשתמשים בתקשורת כשרביט הזהב שלהם? הצעתי לכם כיועץ עסקי…עשו את מה שנכון ומה שאתם חושבים שנכון….דורון עמית יועץ עסקי
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר