אני פשוט לא מבין מדוע לא אומרים בראש גלוי…רבותי..יש מיתון בישראל…לא חבל על כול המאמצים שעושים החברות העסקיות, הפרסומים במיליונים, בטלויזה,בעיתונות, באינטרנט…האם החברות המשווקות הגדולות לא הבינו שהמיתון כבר כאן…האם הם בדקו את כדאיות הפרסום שלהם…האם ללקוחות שלהם יש כסף לרכוש את המוצרים שהם מפרסמים…יש לי תחושה שאני כמו "משוגע" הכפר שצועק זאב זאב…ואף אחד לא שומע…בסוף מגיע הזאב וטורף את הכבשים…קוראי היקרים…גם בזמן מיתון אפשר להתקיים…רק צריך להתאים את ההוצאות והפרסום לזמן המיתון…לא יקרה שום דבר עם רשתות האופנה יפסיקו לפרסם, ולא יקרה כלום אם יקטינו את ההוצאות פרסום שלהם שהרי בפרסום הגרנדיוזי הם לא יגרמו לאנשים שיהיה להם עוד כסף…שמעתי היום יצרן אופנה מהמובילים בישראל האומר…המיתון כבר כאן…כולם מפחדים להגיד את זה,השוק בשחיקת רוחיות ובשחיקת מחזורים…כולם הולכים שפופים…חברה תעשו משהו…תקצצו…תתאימו את ההכנסות להוצאות….בואו ללמוד איך מחזיקים עסקים בזמן מיתון…יש לי דורון עמית יועץ עסקי הרבה מה לתרום לכם…דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם