מיתוג…זהו כלי הנשק רב השנים בשדה הצרכנות והמסחר…כלי שמיליוני אנשים מכבדים את המילה ואת המוצר קרי "המוצר הממותג" אבל מה קורה שכולם רוצים למתג, שכולם רוצים שהמוצר או השירות שלהם יהיו ממותגים, כמה כבר מותגים אנחנו באמת זוכרים…למעשה אנו זוכרים את המותגים שמפרסמים בטלביזיה, שנמצאים בכול קניון או מרכז עסקים, ושהם כול כך מתנגנים לנו באוזן ומוקרנים לנו מול העיניים ויחסי הציבור של המותג עובד נון סטופ…ואז יש לנו מותג חזק עם זכירות גבוהה…אבל כמה עסקים בישראל נקראים עסקים ממותגים…אולי בהגזמה 500 מותגים (וזה ממש בהגזמה פרועה) ואני מדבר על מותגים ארציים….אבל בוא נרד לרמת האזור ונמצא גם מותגים מקומיים וסקטוריאלים שגם הם לצורך העניין נחשבים למותגים…
בכדי להגיע למיתוג חייבים פרסום מסיבי וחזק (אני כרגע מציין רק את הפאן השיווקי מבלי להתיחס לטיב המותג, לשירות וכ"ד) לא לכול 90% מהעסקים בישראל יש להם את היכולת להרים מותג ברמה הארצית…אבל בהחלט ניתן להרים מותג ברמה המקומית…וכאן האפשרויות גבוהות ליצור מיתוג מקומי מוכר ומוכר….היום עסקים לא עוסקים כול כך במיתוג ובבידול המוצרים שלהם וזאת מהסיבה שהעיסוק המרכזי של העסק הוא לישרוד…ומבחינת בעל העסק או החברה השרידות היא זאת שתופסת את רוב זמנו..לו היינו משכילים למצוא את יועץ המיתוג והבידול הנכון אזי חלק מדאגות היום יום של בעל העסק היו יורדות הצידה מצד אחד ומכניסות לו הכנסה שתאפשר לו לא רק לשרוד אלה גם להצליח…דורון עמית יועץ עסקי, יועץ מיתוג…איש שהעלה מותג מכלום…