לתמונה המצורפת כאן אני קורא…"שאפו" לזה אני מתכוון ששיווק היום צריך להיות מעבר למחשבה הבנאלית, הרגילה, הנדושה….שהרי במקרה הרגיל היה אמור להיות שלט "כאן תפתח חנות X בקרוב" אבל במקום זה נכתב….עוד חנות מרגשת תפתח כאן בקרוב…זה פשוט ענק…מה יעשה יותר רושם…האם למודעה הרגילה…או שנזכור ונצפה לראות את אותה חנות מרגשת?….היום כאשר הפרסום מוחדר לנו לתוככי הראש מכול כוון, שהכול נראה אותו דבר, שאין איך לרגש או לחדש לנו…שהתחרות וההיצע הוא מעבר לכול פרופורציה….למען ההצלחה בשיווק נכון…חייבים להיות שונים, אחרים, לא דומים לשום דבר….היום שיווק זו קודם חשיבה ביצירתיות בלתי מתפשרת…חשבו בשלט זה על המילה "מרגש" איזו עוצמה יש למילה הזאת המופנית לאדם….אדירה….זו הדרך שלי לחדש, לרגש, להפתיע, לקרב….זה השיווק הנכון והחדש…דורון עמית יועץ שיווק
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם