דורון עמית יועץ שיווק, הגברת מכירות בעולם הריטייל…כולנו מכירים את אותם לקוחות אשר נכנסים לחנותינו או לרשת המרכולים שלנו מתוך הצהרה "אני נכנסתי רק להסתכל ולהתרשם" או "אני לא קונה בארץ אני קונה בחו"ל שם המחירים יותר זולים" או "אשתי סחבה אותי לכאן בגלל המבצע שלכם XXX" ..ודווקא הלקוחות האלה יוצאים מחנותינו כאשר סליהם מלאים במוצרינו…קוראי המאמרים..איך זה קורה…איך זה שלקוח נכנס אלינו מצהיר שלא ירכוש כלום ויוצא עם סל קניות מכובד….אז זה כך…יש כנראה (לא כנראה) משהו בתהליך קבלת ההחלטות האנושי דרך חדרי המוח האנושי שניתן לשנותו כאשר הוא מגיע לשדה הקרב קרי החנויות בקניון שכול כלי השריון שלבש על עצמו טרם הגיעו לקניון נפלו…הלקוח נתקל בנקודה הסופית של מסע פרסום אגרסיבי שהתוודע אליו טרם הגיעו אל נקודת המכירה ופתאום זיהה במה מדובר….הלקוח זיהה גאגט מעניין שאשפי המכירות הצמידו לו את המחר 98 ש"ח בגדול ובקטן ב-12 תשלומים…..מוצרים חדשים שנגלים ללקוח שהוא מסתובב עם עגלת הקניות במרכול כולל רשימה מסודרת שעשה עוד בבית אך לא תכנן לפגוש מציאות אטרקטיביות שישבו אצלו בתת מודע ובפוגשם אותו התבלבלו כול היוצרות והחשק לרכישה גבר….הדבר דומה לדיאטה שהחלטנו לעשות לא לאכול מזה או מזה אבל ביום חתונת בתו של זה שעובד איתך אתה עומד בתור לטרוף את התקריבים שאתה לא יכול לעמוד מול הפיתוי שלא לטעום מהם…בסוף אתה טועם מהכול……כך בדיוק פול דחף הקניה שלנו…והאמת אין לנו שליטה עליו…רוצים ללמוד יותר כיצד מוכרים לאנשים רעבי קניות…התקשרו..
אתה יועץ עסקי? חשוב שתעיין במאמר זה
למה כל מנהיג עסקי צריך מאמן לצידו (קאוצר יועץ) מבוא בעולם העסקים הדינמי, שבו הקבוע היחיד הוא שינוי, לא ניתן להפריז בחשיבות שיש למדריך. הדבר