אני שוב כול פעם מתפעם מחדש מיכולת יחסי הציבור של רמי לוי…באמת כאחד שמכיר את המטריה בתחום יחסי הציבור וכיועץ שיווק לעסקים, או יועץ שיווק לעסקים קטנים הצליחה מערכת יחסי הציבור של רמי לוי ליצור לו את התדמית של רובין הוד….תדמית של אחד שמוכר בזול אבל טוב, אחד שנלחם מול כול הענקים בשטחו….אפשר לאמר שאם רמי לוי יפתח עוד 10 סניפים בתקופה של היום אזי סניפיו יצליחו לגרוף אליהם לא מעט לקוחות…אבל כמובן לא זו העצה שהייתי מייעץ לו…השאלה שלי לרמי לוי האם הוא מוכן ליום שא. יהיה לו יורש תקשורתי? ב. האם התקשורת לא יכולה להסתובב במכה אחת ולמצוא את הרע במעשיו….שהרי תקשורת צמאה לדם אנושי….המעידה הכי קטנה של רמי יקירינו תהיה בראש כותרות העיתונות ותפתח מהדורות של חדשות….(רמי לוי כבר עבר כמה קטעים כאלה) במקרים כאלה מערכת יחסי הציבור המשומנת של רמי לוי לא תעזור לו…וחס וחלילה שאני רוצה רע לרמי לוי…ההפך…מערכת יחסי הציבור שלו גם הצליחה לסחוף אותי לאהוב את רמי לוי…אך כבעל ניסיון חשוב לי שהוא יהיה מוכן ליום המחרת….דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם