.כאשר אתה רוצה למצוא מודעת פרסומת לעסק שלך או לשירותים שאתה מעניק, אתה חייב שתהיה לך השראה חזקה ..כן אתה בעל העסק שמכיר את המוצר שלך, שיודע איך הוא מתנהג, שבהתלהבות רבה יצרתה את המוצר או השירות שלך..אתה בהתלהבות שלך יכול לתת השראה חזקה ליועץ פרסום שלך או את מי שבחרתה להיות היועץ העסקי והשיווקי שלך על מנת שירים לך מסע פרסום (אני לא מדבר על מסא של מאות אלפי שקלים בעיתונות ברדיו בטלביזיה) אני מדבר על משא פרסום ביכולות של העסק שלך אבל אם מסר ברור כחפי הלקוח שלך…לפעמים אני תופש מודעות פרסום בעיתון שבין לתפוס את העיין של הלקוח לבין הפרסום המרחק רב ועצום…משא פרסום שטוב, סלוגן נכון, מיתוג נכון יכול להווצר רק כתוצאה מההתלהבות שתעביר ליועץ שלך ליצור עבורך את המשא….ואם יש לכם עסק שאתם לא מתלהבים ממנו..עצה של יועץ ישר וכנה..סגרו אותו או החליפו לעסק שיעניין אותכם…דורון עמית יועץ פרסום, פרסום באזור המרכז
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם