כן דווקא עכשיו הייתי משנה קונספט אצלך בעסק…דווקא עכשיו שהשוק גווע, שהלקוחות קונים פחות, שהמתחרים נלחמים במחירים, דווקא עכשיו הייתי נותן הנפשה רצינית לשירות או למוצר שלי….למה דווקא עכשיו? כי עכשיו ניתן לעשות דברים יצירתיים בעסק שלך כאשר באפשרותך גם לפרסם את השינוי או חידוש המוצר…..שופרות הפרסום היום הרבה יותר זולים..אני כיועץ שיווק מומחה בלעשות קמפיין פרסום בעלויות מצחיקות ובפרט בתקופה הזאת…זכרו אם לא תהיו שם לא תהיו…עם העסק שלכם חי ונושם..אולי לא מרויח…אולי מתגלגל…ואולי כן קצת מרויח וזה סימן טוב כי זה בהחלט אפשרי יותר…בואו להתיעץ עם מומחה לשיווק וביחד נישרוד ונקדם את העסק שלך…זה חשוב…דורון עמית יועץ שיווק..
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם