קופיריטינג, מילים..למילה כוח עצום וחזק…המילה יוצרת תחושה, המילה מתארת סביבה, המילה מניעה את האדם לפעולה..לכן קופיריטינג טוב שיודע מה המשימה המוטלת עליו יידע להביא את הלקוח האדם להנהה לפעולה באמצעות המילה…במאמר זה אני רוצה לתת לכם מספר טיפים והמלצות כיצד כותבים כתיבה שיווקית בעיקר באתרי האינטרנט על מנת ליצור הנהה לפעולה של הלקוח כלפי האתר ומוצריו….חשוב לי כי תשתמשו בטיפים אלה בכדי שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם…המשימה שלנו היא למכור את המוצר של הלקוח שלנו לא את עצמנו, המשימה שלנו לחסל השנינויות הגורמות לנו לתפוס את הבמה במקום המוצר, המשימה שלנו היא לפשט לאתר ולוותר על מה שלא שייך..לזרוק הצידה את כול המפריעים למסר אותו מבקש המוצר/השירות להעביר…לא משנה אילו כישורים יש לך אינך יכול להמציא למוצר תועלת שאינה קיימת בו אם תעשה זאת זה יהיה גימיק שלא יחזיק מיים לאורך זמן….תן לדימיון שלך לשוטט בשמחה…תחלום על דברים לא קשורים, תתעסק בלהטוטים ויזואליים ובהתעמלות מילולית..לזה לא קוראים יצירתיות…..להיות יצירתי זה לשלוט בדימיון, לאדם יצירתי יש דרך בה כל רעיון כל מילה שנכתבת כל קו הנמתח על נייר האור והצל בכול צילוםן תמיד יהיה בהם את אותו משהו מיוחד שיוצר אמון שמעביר בצורה מדויקת את המסר….כמה שתהיה יותר יצירותי אך גם הגיוני תצליח להעביר מסר ברור ופרסומי ללקוח שלך…דורון עמית קופיריטינג
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם