דורון עמית פרסום ויחסי ציבור…יש תקווה זה מה שאומרים ולכך אני מתכוון…הנה לפניכם עוד מוצר משובב ונעים שמוצג בצורה קלילה ומושכת, מענינת, מפתיעה ,מגרה,סקסית…בקיצור מודעה נפלאה…ועכשיו קצת לתוכן…בים של מוצרים, פטנטים, וכול הבא עלינו ליד אפשר עדיין לעלות על מוצרים מענינים ולשווקם בצורה חכמה….לא הכול גרוע, לא הכול נורא, לא הכול דחוס…כנראה שעדיין יש דברים מענינים שמחדשים ומרגשים את הצרכן הישראלי…במוצר המפורסם כאן יש את כול האלמנטים החשובים בפרסום של היום וזה מה שחשוב…יש כאן משפט זכיר "פעם שלישית גלידה" יש כאן אימג קליל..יש כאן גירוי המוח מה שאפשר להפיק מהמוצר..יש כאן מענה על צורך, יש כאן מענה לחסכון, (זכרו כמה עולה ארטיק וכמה ילדים ומבוגרים כאחד אוהבים ארטיקים) בקיצור מושלם…..דורון עמית יועץ פרסום.
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם