האם יש לנו במודעה שצרפתי בכותרת מהפכה? ואם יש בה מהפכה..מה היא המהפכה? האם המילה מהפכה הנזכרת במודעה נולדה ע"י קופיריטינג שיודע שהמילה "מהפכה" היא מילה חזקה למכירה? או שאולי המילה מהפכה נועדה למחיר שמודגש במודעה: 5990 ש"ח (לא 6000 ש"ח) אלה 5990 ש"ח! ואם לזה התכון המפרסם מהפכה..איך אני הצרכן יידע שהמחיר שצויין הוא מחיר מהפכני? למה, בגלל שהוא 5990 ש"ח במקום 6000 ש"ח? מה המפרסם רוצה שאני יבין שיש פה מציאה בחסכון של 10 ש"ח? אני מבולבל…לא הבנתי מהמודעה מה כאן המהפכה…רגע.. אולי בכלל המודעה מיועדת ללקוחות השבויים של המפרסם שיודעים כי מערכת הישיבה המפורסמת שווקה ב-6000 ש"ח ועכשיו היא 5990 ש"ח….לא דובים ולא יער, לא נחל ולא ים…המפרסם שפירסם את המודעה המהודרת הזאת השתמש בכלים של פעם..שהלקוח היה עוד נאיבי, שמערכת ישיבה כזאת היתה נראת לו מציאה…שמחיר של 5990 קרוב יותר למחיר של 5000 ש"ח מאשר ל-6000 ש"ח ..שבמילה מחיר מהפכני אנשים רצו לחנות לקנות את המציאה…מפרסם המודעה לצערי לא מעריך מספיק את הלקוח הישראלי שלמד את כול השטיקים של המחיר, ושל הבהילות, ושל המהפכניות…הלקוח הישראלי יודע כי חברות הרהיטים פושטות רגל אחת לאחת ומקסימום הוא יעמוד בתור יחד עם אלפי אנשים לזכות במחיר אותה מערכת ישיבה רק במחיר של 1000 ש"ח…עולם הפרסום…בואו תתאימו את עצמכם לעולם העכשוי..תנו קצת כבוד ללקוח הישראלי ובואו אליו בגישה חדשה. גישה ראויה, גישה שתניב לכם מכירות…וזאת כמובן מבלי לפגוע באף אחד מהמוזכרים כאן אלה אולי לנסות ללמד אותם מה זה פרסום בתקופה של היום? דורון עמית יועץ שיווק
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם